Po veliki napaki Marseillove obrambe je žogo prejel globoko na nasprotnikovi polovici. Sam je stekel proti vratarju, ga poslal v eno, žogo pa v drugo stran in svojemu moštvu priigral prednost. V znak zmagoslavja je ob robu igrišča s palcem in kazalcem oblikoval črko L, si jo »pribil« na čelo in zaplesal s čudnimi, vstran brcajočimi koraki. Golov je letos zabil že veliko, zato napadalec Atletica iz Madrida
Antoine Griezmann še zdaleč ni prvič slavil s »Take the L« plesom, ki si ga je izposodil od namišljenega lika Savour the W, enega od junakov zadnje čase zelo popularne videoigre Fortnite.
Dvajset minut za bitko
Fortnite battle royal je brezplačna množična spletna videoigra, ki je na voljo na številnih elektronskih napravah in konzolah, od računalnikov in telefonov do xboxov in playstationov. V klasični izvedbi »battle royal« se pomeri sto igralcev, ki skočijo iz letala na majhen otok, zmagovalec pa je tisti, ki zadnji ostane na nogah. Na otoku so skriti različni predmeti in orožje, igralci pa se oborožujejo, skrivajo, napadajo, branijo … Bojišče se med tekmo vse bolj zmanjšuje, zato so si igralci vse bliže in ne morejo več bežati ali se skrivati, posamezna bitka pa traja okoli dvajset minut.
Antoine Griezmann ni edini, je pa verjetno najboljši nogometaš, ki gole proslavlja s »Take the L« plesom. FOTO: Reuters
V njej je veliko pisanih in čudaških likov z nenavadnim smislom za humor, med drugim imajo vesoljske obleke ali kostume dinozavrov, med igro pa glavni junaki celo plešejo. Poleg že omenjenega »Take the L« se uporabniki lahko zabavajo v plesnih gibih, kot so črv, robot in jahanje ponija, ki spominja na ples južnokorejskega pevca
PSY v njegovi uspešnici Gangnam Style.
Najbolj priljubljen med najstniki
Igro, ki je na spletu dostopna od julija lani, si je po poročanju Forbesa na elektronske naprave v pol leta naložilo približno štirideset milijonov uporabnikov. Posnetki, na katerih so prikazane posamezne bitke, so na youtubu že zdavnaj zbrali milijardo ogledov, med finalnim vikendom ameriškega nogometa (Super Bowl) pa naj bi jo hkrati igralo kar 3,4 milijona ljudi, skupaj pa naj bi si ogledali več kot pet tisoč let posnetkov igre na spletni platformi za prenose v živo Twitch. Ni čudno, da je
Nick Paumgarten, novinar revije New Yorker, zapisal, da norija, ki spremlja Fortnite, spominja na beatlemanio. Fortnite je, kot večina videoiger, najbolj priljubljen med najstniki.
»Starši igro opisujejo kot zelo zasvojljivo in si izmenjujejo zgodbe, kje in kdaj jo njihovi otroci igrajo: na družinskih srečanjih, pod mizo v šoli, v kopalnici ob štirih zjutraj ... Drug drugega prosijo za rešitve. Prijatelj mi je pred časom poslal posnetek, v katerem želi sina odvrniti od igranja – ta pa ga je začel zmerjati kot prekletega kretena,« je zapisal Paumgarten (prekleti kreten pa je zelo mil prevod angleškega izraza).
A Fortnite ni nikakršna novost: računalniške igre pridejo in gredo, tako kot je tudi bealtemania prišla, vznemirila starše ponorelih najstnikov in odšla. Bolj svež je spomin na obsedenost z lovljenjem pokemonov, ki jo je – tudi v Sloveniji – sprožila igra pokemon go. Starši so lahko nekoliko mirnejši tudi zato, ker v Fortnitu ni krvavih prizorov, kot so bili v nekaterih strelskih videoigrah prej, čeprav se akterji med seboj pretepajo in streljajo.
Tudi na športni obutvi
Najstniki niso edini, ki se navdušujejo nad Fortnitom. Veliko zanimanja je požel tudi v športnih krogih. Nekatere zvezdnike je tako prevzel, da so si junake iz igrice upodobili na svoji športni obutvi, kar je, denimo, storil košarkar
Josh Hart iz moštva Los Angeles Lakers. Športni tabloidi se še raje razpišejo o Griezmannu in drugih nogometaših, ki gole proslavljajo v slogu junakov iz Fortenita in ki na družabnih omrežjih nenehno objavljajo fotografije med igranjem te videoigre. S tem jo naredijo privlačno tudi za tiste, ki jim tovrstne igre navadno niso najljubše, se pa identificirajo s športnimi zvezdniki, kar med odraščanjem ni redek pojav.
Komentarji