Napovedani petminutni postanek je trajal pet minut, pojasnjujejo v Flixbusu.
Galerija
Ljubljana je pomembno križišče avtobusov hitro rastoče mreže Flixbus. FOTO Jure Eržen/Delo
Avstrijski Kronen Zeitung je poročal, da se je vožnja Dunajčanke v hrvaško Crikvenico končala v »slovenski puščavi«, na postajališču za mejnim prehodom Šentilj, ko se je po štirih urah vožnje Flixbusov avtobus ustavil za petminutni postanek. Upokojenka je izstopila iz avtobusa, da bi si pretegnila ude, še štirje potniki pa so si privoščili »čik pavzo«, avtobus pa je potem »brez opozorila« z vsemi njenimi dokumenti, telefonom in prtljago odpeljal.
Ker stika s Flixbusom niso mogli vzpostaviti, se je peterica »iz puščave« peš vrnila na mejo, Dunajčanka pa se je nato s turističnim avtobusom brez plačila vožnje vrnila na Dunaj. Škodo je, po navedbah avstrijskega medija, znašala, vključno z odpovedjo hotela, tisoč evrov.
Iz Flixbusa so za Delo.si pojasnili, da so vsi njihovi avtobusi v celoti digitalizirani, kar jim omogoča natančno spremljanje potovanja in tudi, koliko časa se avtobusi zadržijo na vsakem postajališču. V opisanem zgornjem primeru se je avtobus ustavil za pet minut, kar je voznik pred tem potnikom tudi napovedal.
Ob upoštevanju voznega reda in zato, da ne bi prihajalo do zamud, in tudi iz spoštovanja do ostalih potnikov, tistih, ki se ne vrnejo pravočasno v avtobus, ni moč vedno čakati, pojasnjujejo v Flixbusu. In dodajajo, da je odgovornost vsakega potnika, da se pravočasno vrne na avtobus.
Na spletni strani Kronen Zeitunga pa se kritike Flixbusa in zaklinjanja, da s takim prevoznikom ne bodo več potovali, mešajo s pohvalami in pomisleki ter navedbami, da se osebnih dokumentov, denarnic in telefonov pač nikoli ne pušča v vozilih, niti osebnih, pa tudi vprašanji, kje je peterica bila, da ni slišala odhoda avtobusa. In še, da Slovenija pač ni nekakšna nepregledna puščava.
Komentarji