Tokrat beseda teče o filmskem trilerju
Todda Phillipsa Joker z
Robertom De Nirom,
Joaquinom Phoenixo in drugimi. Včasih so nas reševali lepi, bogati in preskrbljeni, tisti, ki nimajo nekih posvetnih malih tegob, kakršna sta preživetje in hoja v službo. V filmu
Joker ni tako, pravi
Janez Markeš.
Tu gre za obrat, film hoče pokazati, da je Joker, ki je izvor vsega greha, vsakdanje deprivirano bitje. Mama ga ni marala, družba ga ne mara, jemati mora tablete. Pride do prizora, v katerem mu poči film, oprime se nasilja.
Prizor, v katerem Joker postreli tri fante z Wall Streeta, je pomenljiv, pravi
Ali Žerdin. Film mu poči, ko javni prostor zasedejo agenti velekapitala. Obnašajo se, kot da je vse njihovo. Vsakogar lahko maltretirajo.
To je zelo dobro izpeljala geneza nečesa, s čimer se lahko danes identificira vse več ljudi. Četudi gre za morbidne scene, se na koncu lahko identificiraš z Jokerjem. Film potegne množice, ker jih nagovarja. Seveda sogovornika prideta tudi do Slovenije, do
Marjana Šarca, levice in desnice.
***
Uporabnike prosimo, da nam svoje mnenje pošljejo na elektronski naslov internet@delo.si. Komentarje bomo objavili po lastni presoji.
Komentarji