Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Slovenija

Izziv je dobre vsebine približati tistim, ki ne berejo samo tiskanih knjig

Založba ima novo strategijo, v njenem središču poslovanja pa bo stranka, v intervjuju pravi predsednica uprave Mladinske knjige Simona Mele.
Simona Mele, predsednica uprave Mladinske knjige: »Mladinska knjiga ne tekmuje samo s knjigarnami, ampak z vso industrijo prostega časa. Ta je bila v pandemiji omejena, zato se je knjigam vrednost vrnila.« FOTO: Saša Kovačič/Mladinska knjiga
Simona Mele, predsednica uprave Mladinske knjige: »Mladinska knjiga ne tekmuje samo s knjigarnami, ampak z vso industrijo prostega časa. Ta je bila v pandemiji omejena, zato se je knjigam vrednost vrnila.« FOTO: Saša Kovačič/Mladinska knjiga
31. 1. 2022 | 05:00
31. 1. 2022 | 09:48
10:52

V nadaljevanju preberite:

Čeprav so bile knjigarne lani kar nekaj tednov zaprte, je Mladinska knjiga presegla načrte v prihodkih in dobičku. K dobremu povpraševanju je prispevala tudi koronska kriza. »Dobili smo kar nekaj novih uporabnikov, ki so znova odkrili knjige in branje,« pravi predsednica uprave Mladinske knjige Simona Mele. Njihov izziv je, kako dobre vsebine približati vsem tistim, ki ne berejo samo tiskanih knjig. Teh je večina. Zato z novo strategijo oblikujejo moderen dostop do vsebin Mladinske knjige. Kakšna je nova strategija, kakšni so načrti, kako se bo spremenila izkušnja uporabnikov, kako poslujejo, ali načrtujejo spremembe knjižnega programa ...

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine