Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Nedelo

Pomanjkanje igre vodi v psihosomatske težave

Večna modrost starorimskega filozofa Seneke nas opozarja, da se ne učimo za šolo, ampak za življenje.
Šolski sistem bi moral vsakemu otroku pomagati odkleniti najbolj dragocene potenciale tako za osebni kot družbeni razvoj. FOTO: Shutterstock
Šolski sistem bi moral vsakemu otroku pomagati odkleniti najbolj dragocene potenciale tako za osebni kot družbeni razvoj. FOTO: Shutterstock
25. 8. 2024 | 08:00
25. 8. 2024 | 12:42
19:23

V nadaljevanju preberite:

O krepitvi motivacije in vzgojnoizobraževalnem sistemu, ki še vedno nagrajuje v prvi vrsti pridnost, o nujnem počitku in prostem času, žgoči problematiki medvrstniškega nasilja, plusih in minusih šolanja na domu, spodbujanju pravih človeških vrednot in tem, kako bi bilo mogoče silno odgovornemu poklicu učitelja povrniti nekdanji ugled, smo se pogovarjali s psihologinjama prof. dr. Zdenko Zalokar Divjak in dr. Matejo Hudoklin, tudi direktorico Svetovalnega centra za otroke, mladostnike in starše Ljubljana. Odrasli se morajo med drugim zavedati, da kadar nekaj naredijo namesto otroka, mu sporočajo, da ne zmore. Pogosto se prav zato tudi ne trudi več.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine