Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Nedelo

Ideja, da morajo ljudje z istimi problemi živeti skupaj, je zgrešena

Andraž Rožman o svojem novem romanu Titov sin, v katerem plast za plastjo razkriva, da je norost bolj kot ne družbeni konstrukt.
Titov sin je njegov drugi roman; za Tri spomine je prejel kresnikovo nominacijo. FOTO: Blaž Samec/Delo
Titov sin je njegov drugi roman; za Tri spomine je prejel kresnikovo nominacijo. FOTO: Blaž Samec/Delo
3. 7. 2022 | 13:00
19:13

V nadaljevanju preberite:

Andraž Rožman se je že kot novinar najraje posvečal zgodbam marginaliziranih ljudi, zato ne preseneča, da prostor zanje najde tudi v svojih knjigah. A če njegov prvenec Trije spomini: Med Hajfo, Alepom in Ljubljano (2019), v katerem je v središče zgodbe postavil sirskega pesnika Mohamada Al Munema in njegovo palestinsko družino, lahko označimo kot dokumentarni roman, je s Titovim sinom (2022, obe knjigi sta izšli pri založbi Goga) zakorakal med pis­ce fikcije. Pravi, da se v tem okolju odlično počuti, »kajti skozi izmišljijo lahko pripoveduješ tudi resnico«.

V Titovem sinu prepleta pripovedi o piscu oglasov in nekdanjem novinarju Klemnu, ki se izpoveduje psihoana­litiku, in brezdomcu Frenku, ki se izpoveduje – Klemnu. Ta mu je namreč obljubil, da bo napisal knjigo o njegovem razburkanem življenju. Rožman plast za plastjo razkriva, da je norost bolj kot ne družbeni konstrukt, ter hkrati bralca ves čas poziva k premisleku o (ne)hie­rarhičnosti odnosov, (dez)institucionalizaciji psihiatričnega zdravljenja in o (ne)strpnosti do soljudi.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine