Neomejen dostop | že od 9,99€
Andraž Rožman se je že kot novinar najraje posvečal zgodbam marginaliziranih ljudi, zato ne preseneča, da prostor zanje najde tudi v svojih knjigah. A če njegov prvenec Trije spomini: Med Hajfo, Alepom in Ljubljano (2019), v katerem je v središče zgodbe postavil sirskega pesnika Mohamada Al Munema in njegovo palestinsko družino, lahko označimo kot dokumentarni roman, je s Titovim sinom (2022, obe knjigi sta izšli pri založbi Goga) zakorakal med pisce fikcije. Pravi, da se v tem okolju odlično počuti, »kajti skozi izmišljijo lahko pripoveduješ tudi resnico«.
V Titovem sinu prepleta pripovedi o piscu oglasov in nekdanjem novinarju Klemnu, ki se izpoveduje psihoanalitiku, in brezdomcu Frenku, ki se izpoveduje – Klemnu. Ta mu je namreč obljubil, da bo napisal knjigo o njegovem razburkanem življenju. Rožman plast za plastjo razkriva, da je norost bolj kot ne družbeni konstrukt, ter hkrati bralca ves čas poziva k premisleku o (ne)hierarhičnosti odnosov, (dez)institucionalizaciji psihiatričnega zdravljenja in o (ne)strpnosti do soljudi.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji