Ali je potrošnik v 21. stoletju res še kralj? Potrošniki ne bi smeli dopustiti, da bomo zaradi peščice norih somonarhov vsi ob krono.
V nadaljevanju preberite:
Če stranko pri vinu nekaj moti, brez oporekanja zamenjaj steklenico, četudi je bila brezhibna. Če si stranka želi popolnoma modro torto, od preliva do polnila, ji postrezi prav takšno in nikakor drugačno. Ideja je danes precej razširjena, v nemščini pravijo »der Kunde ist König«, se pravi, kupec je kralj. A tu in tam se zgodi, da se kralj potrošnik očitno moti. Po nekem nenavadnem naključju se je prav letos poleti pripetilo več čudnih primerov, ki razgaljajo meje svobodne potrošniške izbire. Niti kralju se ne sme zmeraj ustreči.
Kaj denimo storiti, ko si kralj želi, da ga kastriraš?
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se