Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Predstavitvena informacija  |   Zanimivosti

Nova izkušnja nakupovanja iz domačega udobja

Spletno nakupovanje je v zadnjih nekaj letih vedno bolj priljubljeno, saj kupcem prinaša številne prednosti.
FOTO: Shoppster
FOTO: Shoppster
2. 12. 2020 | 10:08
2. 12. 2020 | 10:08
3:42
Povsem nova nakupovalna izkušnja iz domačega naslanjača je zdaj na voljo slovenskim kupcem, saj svoja virtualna vrata odpira Shoppster, prva integrirana spletna in televizijska trgovina pri nas.

Shoppster povezuje spletno platformo Shoppster.com in televizijski kanal Shoppster TV, na katerem si je mogoče ogledati zanimiv 24-urni program. S prvo integrirano spletno in televizijsko trgovino pri nas United Group, vodilni telekomunikacijski in medijski operater v jugovzhodni Evropi, vstopa na trg spletne prodaje in tako še razširja ponudbo svojih storitev. 
 

Priznane blagovne znamke in edinstveni izdelki

Shoppster zagotavlja preprosto, učinkovito in varno nakupovalno izkušnjo, kupcem pa ponuja bogato izbiro priznanih blagovnih znamk iz mnogih kategorij. Med njimi so bela tehnika, mali gospodinjski aparati, izdelki za dom in orodje ter številne novosti s področja kozmetike, nakita in drugi. Poleg tega so na voljo tudi edinstveni izdelki lastne blagovne znamke, kmalu bodo predstavljene posebne linije izdelkov voditeljev, ponudba pa se bo tudi v prihodnje nenehno širila in posodabljala. Za še ugodnejše nakupe so kupcem na voljo redne mesečne, tedenske in vikend akcije, ki prinašajo znatne popuste

FOTO: Shoppster
FOTO: Shoppster


Znani Slovenci vam bodo nakupovalni center pričarali kar doma

Za novo dimenzijo nakupovanja pa poskrbi televizijski kanal Shoppster TV. Tam ekipa znanih voditeljev v kratkih in kakovostnih oddajah preizkuša izbrane izdelke ter predstavlja njihove prednosti in tako kupcem ponudi prav vse informacije, ki jih potrebujejo pred oddajo naročila. Voditeljem, med katerimi sta tudi nekdanji smučarski as Jure Košir in televizijska voditeljica Tanja Postružnik Koren, se redno pridružijo tudi strokovni gostje, ki ponudijo edinstveni vpogled v delovanje predstavljenih izdelkov. 
 

Številne priložnosti tudi za prodajalce

Shoppster prinaša številne novosti tudi prodajalcem, saj nova platforma zagotavlja dodaten kanal za razširitev prodaje. Ker v Sloveniji veliko ljudi še vedno najraje spremlja televizijo, obenem pa je spletno nakupovanje vedno bolj priljubljeno, Shoppster prodajalcem omogoča dostop do obeh ciljnih skupin. Hkrati platforma poslovnim partnerjem omogoča tudi izvirne možnosti predstavitve izdelkov, ki se bodo v prihodnje še dodatno razvijale. 

Integrirana spletna in televizijska trgovina partnerjem omogoča tudi razvijanje dolgoročnih strategij sodelovanja, dodatno oglaševanje, v nastajanju pa je tudi poseben program zvestobe. Shoppster se tako izkaže kot zanesljiv partner domačim podjetjem, posebno pozornost pa bodo v prihodnjih mesecih namenili tudi manjšim lokalnim podjetnikom in proizvajalcem. Za mnoge med njimi bo to prvi stik s spletno prodajo, zato jim bo na pomoč priskočila izkušena ekipa Shoppsterjevih strokovnjakov.
 

FOTO: Shoppster
FOTO: Shoppster

Preklopite na Shoppster

Shoppster TV je na voljo na digitalnih kanalih, in sicer v spletni trgovini Shoppster.com ali pa na družbenem omrežju YouTube, ter v Telemachovih programskih shemah EON na programskem mestu 7, Total TV na programskem mestu 5 in D3 na programskem mestu 14. Poleg nakupa na spletu pa lahko za naročilo izdelkov pokličete tudi na telefonsko številko +386 59 100 900.
VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine