![Ford kuga je eden tistih avtomobilov, pri katerih lahko kupci izbirajo med različnimi pogonskimi možnostmi. Popolnoma električnega ni, najbolj elektrificiran je zato priključni hibrid z oznako PHEV.
FOTO: Boštjan Okorn](https://www.delo.si/media/images/20231027/1558416.width-660.jpg?rev=1)
Neomejen dostop | že od 9,99€
V prispevku preberite:
Ford pri kugi ponuja vse razširjene možnosti pogona, razen popolnoma električnega. Temu se najbolj približa priključnohibridni model, za katerega tovarna obljublja do 65 kilometrov vožnje na baterijo. Preverili smo, ali to drži.
Kuga je dovolj znan avtomobil, da ga ni treba posebej predstavljati. Z oblikovnimi potezami privablja bolj ko ne konservativne kupce športnih terencev. Še bolj kot na zunanjosti zrela leta kaže na armaturni plošči. Izstopa štrleč zaslon z infozabavnim sistemom, ki je sicer intuitiven, a funkcionalno zaostaja za najsodobnejšimi. Še vedno na njem ne boste prebrali nobene slovenske besede.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Berite Delo 3 mesece za ceno enega.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji