Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Avtomobilno

Nova pojava in nova oblačila

Prenovljena tiguan in arteon, slednji prvič kot karavanski shooting brake.
Elegantne linije novega arteona, ki je na voljo tudi kot karavanski shooting brake, bodo po napovedih uvoznika prepričale od 200 do 250 Slovencev na leto. Foto Volkswagen
Elegantne linije novega arteona, ki je na voljo tudi kot karavanski shooting brake, bodo po napovedih uvoznika prepričale od 200 do 250 Slovencev na leto. Foto Volkswagen
6. 12. 2020 | 07:00
4:57
Na naš trg te dni vstopajo trije novi Volkswagnovi modeli: prenovljeni arteon, novi arteon shooting brake in prenovljeni tiguan. Če sta prva dva poosebljena eleganca, pa športni terenec stavi na uporabnost. Vsem je skupno, da bodo na voljo tudi kot priključni hibrid in da prinašajo nekatere nove tehnične rešitve.

Volkswagen arteon je v modelni paleti znamke nad passatom, krst je doživel marca 2017 na ženevskem salonu, letos pa so mu namenili prenovo in širitev palete z novo »karavansko« različico, ki nosi pristavek shooting brake. »Strešni del in z njim tudi stranska stekla smo v smeri zadka močno vpotegnili, kolesna ohišja pa izbočili in ustvarili zelo mišičast ramenski del. Tako se kljub funkcionalnosti petvratnega modela ponaša z videzom športnega avtomobila,« pravi Marco Pavone, vodja zunanjega oblikovanja pri Volkswagnu.

Prvič je mogoče obe karoserijski izvedbi opremiti z novimi dnevnimi lučmi s svetečimi diodami, pri katerih pas teh ni integriran le pod serijskimi žarometi, ampak opcijsko tudi do sredine mreže hladilnika. Prtljažni prostor pri limuzinskem arteonu meri od 563 do 1557 litrov, pri shooting braku pa od 565 do 1632 litrov.

Notranjost arteona zaznamujejo žlahtni materiali in ravno prav digitalizacije. Foto Volkswagen
Notranjost arteona zaznamujejo žlahtni materiali in ravno prav digitalizacije. Foto Volkswagen


Osvežitev je doživela tudi notranjost. Tako imajo vse izvedenke serijsko vgrajen popolnoma digitalni kokpit, samodejna klimatska naprava se prvič upravlja prek osvetljenih drsnikov na dotik. Na novo je razvit tudi večfunkcijski volan z digitalnimi upravljalnimi polji na dotik. Elektronski pomočniki, sistem za ohranjanje smeri, radarski tempomat in sistem za preprečitev trčenja, so združeni v paket, imenovan travel assist, ki omogoča avtomatizirano vožnjo do hitrosti 210 km/h.

Arteon je trenutno najbolj prestižna limuzina znamke Volkswagen. Foto Volkswagen
Arteon je trenutno najbolj prestižna limuzina znamke Volkswagen. Foto Volkswagen


Arteon bo pri nas sprva v ponudbi z dizelskima motorjema TDI z močjo 110 in 147 kW, zadnjega bo mogoče opremiti s štirikolesnim pogonom. Kasneje bosta na izbiro še bencinska motorja z močjo 140 in 206 kW. Nekatere motorne različice so na voljo tudi s štirikolesnim pogonom. Prav tako letos pride še priključni hibrid, po navedbah tovarne z dosegom le na elektriko skoraj 60 km. Pri uvozniku Porscheju Slovenija načrtujejo, da bodo v polnem letu prodali od 200 do 250 arteonov, večinoma različico shooting brake. Vstopni dizelski arteon z opremo elegance stane 38.512 evrov, enako opremljeni in motorizirani shooting brake pa 39.418 evrov.


SUV naj bi še osvajal


Prva generacija tiguana je na ceste zapeljala pred 13 leti, drugo so predstavili pred štirimi leti, letos pa je prišel čas za temeljito prenovo. Poleg nove zunanjosti – največ sprememb je bil deležen sprednji del avtomobila – in osvežene notranjosti so novincu namenili tudi najnovejše pogonske, asistenčne in infozabavne sisteme. Osnovni izvedbi sta opremljeni s klasičnimi, mehanskimi merilniki, bolje opremljeni različici pa z digitalno instrumentno ploščo.

Prenovljeni športni terenec tiguan bo na našem trgu stal od 25.300 evrov naprej. Foto Volkswagen
Prenovljeni športni terenec tiguan bo na našem trgu stal od 25.300 evrov naprej. Foto Volkswagen


Pod motornim pokrovom najdemo 2,0-litrski dizelski agregat, na voljo je z močjo 90, 110 ali 147 kW. Prvič v tej modelski seriji so ti motorji kombinirani z dvema katalizatorjema z dvojnim vbrizgavanjem ureje. Nespremenjena sta napredna 1,5-litrska bencinska motorja s tehniko izklapljanja valjev, ki razvijeta največjo moč 96 in 110 kW.

Tiguan bo tudi priključni hibrid, tudi tu govorijo o 60 kilometrih izključno električnega dosega. Kot samostojni model prihaja na trg športno našpičeni tiguan R. Ta štirikolesno gnani SUV z močjo 235 kW (320 KM) so si zamislili specialisti za visokozmogljive modele v podjetju Volkswagen R. Dvolitrski bencinski motor že pri 2100 vrtljajih na minuto razvije suveren navor 420 Nm, med drugim pa sistem štirikolesnega pogona omogoča, da se pogonska moč prek razdelilnika navora ne porazdeli samo med sprednjo in zadnjo premo, temveč tudi med obema zadnjima kolesoma.

Osvežena notranjost tiguana Foto Volkswagen
Osvežena notranjost tiguana Foto Volkswagen


Prodajni načrti slovenskega uvoznika so smeli – prihodnje leto naj bi prodali od 1300 do 1400 tiguanov. Vstopnica v svet tiguanov bo stala najmanj 25.300 evrov, kolikor bo treba odšteti za vstopni bencinsko gnani model s sprednjim pogonom.

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine