Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Avtomobilno

Naslednji robustnež iz terenske družine

Ssangyong torres širi paleto zdaj spet povsem korejskega proizvajalca
Ssangyong torres je zanimivo oblikovan SUV, njegova cena se začne pri 32.000 evrih. FOTO: Gašper Boncelj
Ssangyong torres je zanimivo oblikovan SUV, njegova cena se začne pri 32.000 evrih. FOTO: Gašper Boncelj
19. 11. 2023 | 05:00
4:50

Pravzaprav navedba iz naslova drži le deloma. Torres je sicer po svoje robustno oblikovan avtomobil, tudi na terenu naj bi se znašel, a vendarle želi delovati malce bolj nastopaško, všečno in na svojo stran pridobiti voznike, ki so jim blizu danes tako priljubljeni športni terenci.

Predvsem se zdi torres dokaj atraktiven s sprednje strani, tudi stranski pogled je zanimiv, malce manj domiselno so oblikovali zadek, je pa tam posebnost kljuka prtljažnih vrat na desni strani, pa čeprav se odpirajo navzgor. Torres je prvi model korejskega specialista za terenska vozila, ki je nastal, odkar je podjetje v lasti korejskega tehnološkega velikana KG Group. Še vedno je to za nas ssangyong, pa čeprav je opazno, da tega imena ni na avtomobilu, le na volanskem obroču je doslej znani znak.

Okoli svojevrstno oblikovanega volanskega obroča, na katerem je nekaj stikal, je pretirano digitalno okolje. FOTO: Gašper Boncelj
Okoli svojevrstno oblikovanega volanskega obroča, na katerem je nekaj stikal, je pretirano digitalno okolje. FOTO: Gašper Boncelj

Ssangyong torres je dolg 4,7 metra, nekako na zgornjem robu kategorije srednjih športnih terencev. Znotraj je dokaj prostoren, tako spredaj kot zadaj, prtljažnik pa v osnovi sprejme 700 litrov prtljage. Z dokajšnjo oddaljenostjo od tal (skoraj 20 cm) nakazuje tudi terenski značaj, pri čemer poudarjajo različne lastnosti, kot so ugoden vstopni in izstopni kot, vožnja po vodi do globine 30 cm in seveda štirikolesni pogon.

Torres ima vselej le bencinski motor ter bodisi sprednji ali štirikolesni pogon. FOTO: Gašper Boncelj
Torres ima vselej le bencinski motor ter bodisi sprednji ali štirikolesni pogon. FOTO: Gašper Boncelj

Ob tem je malce nenavadno, da je od motorjev na voljo le bencinski, in sicer 1,5-litrski turbo štirivaljnik z največjo močjo 120 kW in navorom 280 Nm. Poraba utegne biti kar velika, saj že tovarniški podatki govorijo o 8–9 litrih/100 km. Lahko ima sprednji ali štirikolesni pogon, v primeru prvega lahko izbirate med ročnim ali samodejnim menjalnikom, pri štirikolesnem je avtomatika standard. Dizelskega motorja ni v ponudbi, čeprav ga nekateri drugi modeli imajo. Zanimivo je, da je bil torres doma z malce drugačnim imenom predstavljen tudi z električnim pogonom, a ta za zdaj ni predviden za Evropo.

Torres nastaja v Južni Koreji. Je bistveno dražji, vendar tudi atraktivnejši in sodobnejši od koranda. Cena se začne pri 32 tisočakih za dvokolesni pogon, s štirikolesnim stane vsaj 39 tisočakov, najdražji in najbolj opremljen velja 44 tisočakov. Polovico naj bi prodali dvokolesnih in polovico štirikolesnih, največ s srednjo opremo adventure. Ta je precej bogata, tudi na področju asistenčnih dodatkov.

Prtljažnik ima v osnovi 700 litrov. FOTO: Gašper Boncelj
Prtljažnik ima v osnovi 700 litrov. FOTO: Gašper Boncelj
Zadaj je precej prostorno. FOTO: Gašper Boncelj
Zadaj je precej prostorno. FOTO: Gašper Boncelj
}Letos naj bi prodali 100 vseh ssangyongov, največ bo najbolj dostopnega koranda. Prihodnje leto pa naj bi vsega skupaj prodali 400 vozil, tudi več torresov, konkretno 80. Poleg omenjenih imajo v ponudbi še prestižnejšega rextona in velik poltovornjak musso granda. Ne prodajajo pa pri nas več modela tivoli. Povečanje prodaje pričakujejo tudi zato, ker imajo po Sloveniji zdaj devet pooblaščenih prodajalcev in serviserjev.

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine