Pozabite na nova žarometa, manjšo dodelavo motorne maske in recimo nadgrajeno plejado elektronskih varnostnih sistemov. Vse to opazijo le redki, ko nanese beseda na pomlajeni CX-3.
Ta avtomobil najbolj stavi na atraktivnost, prijetno počutje voznika in stilizem, s katerim se utegne poistovetiti marsikatera dama. O tem ni dvoma, naj gre za staro ali najnovejšo izvedbo japonskega križanca, ki igra s kompaktno in drzno podobo prej na čustva kot golo racionalnost v smislu prtljažnih razsežnosti kupejevsko oblikovanega zadka. Ta meri spodobnih, a nič gromozanskih 350 do največ 1260 litrov.
Notranjost izstopa z atraktivno zasnovo vozniškega okolja, nezahtevnim upravljanjem in splošno korektnostjo. FOTO: Bruno Kuzmin
V prijetni notranjosti ne spregledaš podobnosti z mazdo3. Merilniki so všečni, volanski obroč lepo oprijemljiv, le položaj za volanom utegne biti za obilnejše rahlo utesnjen, čeprav lahko ugaja. V tem okolju se počutiš dobro, razen če si velikan in sediš na zadnji klopi. Nobene zadrege ni z nezahtevnim upravljanjem naprav s stikali na volanskem obroču in na sedempalčnem sredinskem zaslonu z vrtljivim gumbom na medsedežni konzoli. Malce se obregneš le ob sistem za prikaz podatkov na dvižnem plastičnem zaslonu pred vetrobranskim steklom – druge, tehnično dražje rešitve so prepričljivejše. To je nasploh kakovostno izdelan in dobro opremljen avtomobil, v izvedbi revolution top prav z vrha ponudbe in zato tudi z usnjenim sedežnim oblazinjenjem.
Mazda CX-3 CD115 AWD AT
Zastopnik: Mazda Slovenija
Cena: 28.840 € (testno vozilo 29.290 €)
Euro NCAP (2015): ****
Izpust CO₂: 137 g/km
Razpon porabe gorivav sega od šest- pa vse do osemlitrskega povprečja. FOTO: Bruno Kuzmin
Opazno, a nič radikalno novost pomeni nadgradnja dizelskega štirivaljnika z vžigom goriva pri nižjih temperaturah, čistejšim in varčnejšim delovanjem in dvigom moči s 77 kW (105 KM) na malce odločnejših 85 kW (115 KM), s katerimi potegneš z mesta do 100 km/h v 11,5 sekunde in dosežeš največjo hitrost 179 km/h. Malo manj kot 1,8-litrski stroj deluje v povezavi s klasičnim samodejnim menjalnikom prijetno, po potrebi dovolj odzivno in zgledno uglajeno. Presežkov sicer ni, morebitnih zadreg pa tudi ne, razen tega, da Mazdina povezava dizelskega stroja, avtomatike in štirikolesnega pogona ne spada med najvarčnejše v razredu. Razpon porabe goriva sega od šest- in vse do osemlitrskega povprečja. Se pa prenovljeni CX-3 vozi prijetno, natančno in z vidika oprijema koles in stabilnosti predvidljivo.
Motor ima zdaj malce odločnejših 85 kW (115 KM). FOTO: Bruno Kuzmin
Komentarji