Na okoljskem ministrstvu niso naklonjeni gradnji prometnice, saj ne bi zmanjšala zastojev v Ljubljani.
Galerija
Izdelavo DPN za že izbrano traso obvoznice 2A je vlada pred leti ustavila.
Občine ob razvojni osi 3a, od Ljubljane do Kostela, se znova ogrevajo za oživitev projekta obvoznice mimo Lavrice in Škofljice po delu Ljubljanskega barja, ki naj bi razbremenila prometne zagate v obeh naseljih. Vendar je območje zavarovano z Naturo 2000, zato bo prometnico težko umestiti v prostor. Potreben je namreč zahteven postopek dokazovanja o izpolnjevanju pogojev za prevlado javnega interesa tako po evropski kot slovenski zakonodaji.
Nekdanje ministrstvo za infrastrukturo in prostor je leta 2012 med več različicami poteka 5,5 kilometra dolge škofljiške obvoznice kot najprimernejšo izbralo različico 2A. Ker bi ta potekala po območju Nature 2000 na Ljubljanskem barju, je vlada pripravo državnega prostorskega načrta (DPN) za obvoznico ustavila. S tem je bila leta 2014 seznanjena tudi evropska komisija, ki je pred tem sprožila poizvedbo o skladnosti postopkov v zvezi s 6. in 7. členom habitatne direktive.
Priročni krivci za prekinitev postopka DPN za škofljiško obvoznico so bili doslej metuljček okarček in nekatere zaščitene ptice, ki pa naj bi se po mnenju županov ob razvojni osi 3a »pred prometnimi zastoji z negativnimi okoljskimi vplivi s tega območja že zdavnaj umaknili«.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji