Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Ljubljana in okolica

UE Ljubljana vendarle najela klicni center za stranke

Uradniki prejmejo okoli tisoč telefonskih klicev na dan.
Sistem prehodnega naročanja se je izkazal za primer dobre prakse za zaposlene in stranke. Ker pa so na UE Ljubljana telefoni pregorevali, so najeli klicni center. Foto Jože Suhadolnik
Sistem prehodnega naročanja se je izkazal za primer dobre prakse za zaposlene in stranke. Ker pa so na UE Ljubljana telefoni pregorevali, so najeli klicni center. Foto Jože Suhadolnik
23. 10. 2020 | 06:00
4:12
V članku preberite:
- Klicni center deluje od začetka septembra, delo opravlja osem študentov.
- UE Ljubljana ima trenutno dobro tretjino več strank kot običajno.
- Država je klicni center najela za testno obdobje šestih mesecev.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine