Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Vizualna umetnost

Vroče juhe Andyja Warhola

Sloviti umetnik velja za enega od najboljših in najuspešnejših oglaševalcev druge polovice 20. stoletja.
Kustosinja Marianne Dobner pravi, da so razstave prostorsko specifične in se ne osredotočajo na eksponate kot na statične predmete.<br />
FOTO: Milan Ilić
Kustosinja Marianne Dobner pravi, da so razstave prostorsko specifične in se ne osredotočajo na eksponate kot na statične predmete.<br /> FOTO: Milan Ilić
13. 5. 2021 | 06:40
7:19
Preberite še:

V mladosti je delal kot ilustrator pri velikem proizvajalcu čevljev in hitro spoznal, kako pomemben je marketing za tržni uspeh. Njegov umetniški preboj nedvomno temelji na premišljenih strategijah tržnega komuniciranja. O tem pričajo tri vzporedne posebne razstave v dunajskem Mumoku.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine