V nadaljevanju preberite:
- Dela Nine Podobnikar (1992), ki je na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje spoznavala tako steklo kot keramiko, v zadnjem letniku pa se usmerila predvsem v steklo, s preigravanjem svetlobe in sence stremijo k izčiščeni preprostosti.
- Če se je pri delu
Zajem svetlobe osredotočala na tankost in taktilnost stekla ter razmerje med svetlobo in senco, je pri ustvarjanju
Točke stekleno ploskev s pomočjo kovinske in nanjo pritrjenih vijakov v peči upogibala, s tem pa »ustvarila reliefno površino, ki zaživi s spreminjajočo se svetlobo in senco«.
- »V Sloveniji pogrešam podporo, saj mladi po končanem študiju nimamo nobenega zaledja ali dostopa do materialov in osnovnih tehničnih orodij za oblikovanje stekla,« še dodaja Nina Podobnikar.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Aktualne in poglobljene vsebine, ki vam pomagajo razumeti svet – za 14,99 EUR na mesec!
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji