Tania El Khoury razkriva etične in politične potenciale odnosa med gledalcem in umetniškim delom.
Galerija
Performativna instalacija <em>V iskanju (električne) moči </em>sledi zgodovini libanonskih izpadov elektrike, odnosu med državljani in javno infrastrukturo ter kolonialni zapuščini. FOTO: Elina Giounanli
V nadaljevanju preberite:
V sklopu 24. mednarodnega festivala uprizoritvenih umetnosti Mladi levi, ki pod okriljem Zavoda Bunker še do 29. avgusta napolnjuje številna prizorišča po Ljubljani, lahko danes v ŠD Tabor obiščete interaktivno performativno instalacijo Tanie El Khoury, ki pod naslovom Menjalni tečaj kulture zastavlja vprašanja o intimni in kolektivni zgodovini, migracijah, spominu, arhivih in (politični) moči. Dela Tanie El Khoury, ki živi med Bejrutom, Londonom in New Yorkom, temeljijo na dolgotrajnih raziskavah arhivskega, zgodovinskega in dokumentarnega gradiva, na intimnih zgodbah posameznikov in posameznic, s katerimi pa po besedah Zavoda Bunker »zareže v zgodbe vseh nas in v teme, katerih del smo: koncentracija moči, nasilje v državi, meje, spolne politike in ideja drugosti«. Med intimnim in kolektivnim stoji tudi interaktivna performativna instalacija Menjalni tečaj kulture, ki kot arhiv, v katerega je povabljenih deset gledalk in gledalcev, razgrinja vaško življenje na meji med Libanonom in Sirijo, zaznamovano z vojno, kratko selitvijo v Mehiko in reko, ki se ne zmeni za kolonialne in državne meje.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji