Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Predstavitvena informacija  |   Oder

Ajda Smrekar in Sebastian Cavazza ponovno skupaj na odru MGL

V MGL-ju se kljub izjemno nezavidljivim okoliščinam srčno veselijo novega gledališkega leta, letos prilagojenega novim pogojem delovanja.
Sebastian Cavazza in Ajda Smrekar Foto: Peter Giodani/arhiv MGL
Sebastian Cavazza in Ajda Smrekar Foto: Peter Giodani/arhiv MGL
23. 9. 2020 | 13:57
23. 9. 2020 | 13:59
3:58
Potrudili se bodo, da razkošje obiska gledališča čim bolj približajo dosedanjim standardom in ne zamudijo priložnosti druženja z gledalci  kljub distanci si želijo ostati blizu z zvestimo občinstvom in vas vabijo k vpisu abonmaja MALA SCENA, ki ga lahko vpišete do 14. oktobra pri blagajni MGL.

Novo sezono so poimenovali ZAMUJENE PRILOŽNOSTI. Z letošnjim letom so zaradi skoraj razprodanih abonmajev na Velikem odru uvedli nov abonma na Mali sceni, ki vključuje štiri predstave na Mali sceni, to so premierne uprizoritve sezone 2020/2021: psihološki triler Trije milijoni minut v režiji Barbare Hieng Samobor, romantična drama Jazz v režiji Nejca Gazvode, Le zaljubiti se ne smemo v režiji Alena Jelena in drama Neznosno dolgi objemi v režiji Doriana Šilca Petka.

V novi sezoni veljajo trenutna priporočila o upoštevanju fizične razdalje 1,5 m, kar vpliva na sedežni red v dvorani, zato je abonmajski sistem spremenjen. Razpisali so več abonmajev s spremenjenim sedežnim redom: namesto 327 sedežev bo na posamezen abonma na voljo od 75 do 90 sedežev. Na Mali sceni pa je na voljo le 30 sedežev.

Repertoar Male scene začenjajo s prvo slovensko uprizoritvijo, ki je nastala po filmskem scenariju 7 let. Netflixovi filmski uspešnici je sledilo že več gledaliških priredb. Igro s slovenskim naslovom Trije milijoni minut z elementi podjetniškega trilerja in kriminalne drame, ki se med mediacijo tokrat v celoti ženske zasedbe sprevrže v napeto igro psihologij, je režirala Barbara Hieng Samobor, ki je tudi avtorica priredbe, uprizoritev pa si boste lahko ogledali na Mali sceni in na Velikem odru. Igrajo Judita Zidar, Tjaša Železnik, Mojca Funkl, Ana Pavlin in Klara Kuk.

Judita Zidar, Tjaša Železnik, Mojca Funkl, Ana Pavlin in Klara Kuk Foto: Peter Giodani/arhiv MGL
Judita Zidar, Tjaša Železnik, Mojca Funkl, Ana Pavlin in Klara Kuk Foto: Peter Giodani/arhiv MGL


Neznosno dolgi objemi Ivana Viripajeva so intimni portret iskalcev ljubezni, zapisani kot liturgično-filozofska oda ljubezni do niča. Govori o spremenljivih razmerjih med dvema ženskama  in moškima, ki se gibljejo med New Yorkom, kjer se dogaja prvi del igre, in Berlinom, v katerem se dogajanje sklene. Na odru Male scene jih bo režiral Dorian Šilec Petek. Igrajo Jernej Gašperin, Nina Rakovec, Matic Lukšič in Klara Kuk.

K sodelovanju so spet povabili dramatika in režiserja Nejca Gazvodo, ki je z MGL sodeloval že trikrat. Tokrat je napisal romantično dramo Jazz, ki jo bo tudi režiral. Kot kaže že naslov, je njegovo novo dramsko besedilo gibljivo, tekoče, lepo in žalostno, smešno in grenko kot življenje samo. Po eni strani se navdihuje pri Woodyju Allenu in zlati dobi ameriške romantične komedije v devetdesetih, po drugi pa nenehno preseneča in je žanrsko nedoločljivo. V odnosu dveh, ki sta si blizu in obenem drug o drugem ne vesta skoraj nič, se bosta znašla Ajda Smrekar in Sebastian Cavazza.


Sezono Male scene bodo zaključili s premiero prve slovenske uprizoritve drame Le zaljubiti se ne smemo v režiji Alena Jelena. Avtor besedila Ivor Martinić je eden najprodornejših hrvaških dramatikov mlajše generacije. V MGL sta bili uprizorjeni že dve njegovi besedili: Drama o Mirjani in tistih okrog nje (2005) in Ko je otrok bil otrok (2015). Bolečina Martinićevih likov je živa in vseobsegajoča ter seže v srce. Obenem pa vzbuja upanje in vliva moč. Tudi humor in avtohumor. V glavnih vlogah bodo zaigrali Iva Krajnc Bagola, Bernarda Oman in Boris Ostan.
 
Foto: Peter Giodani/arhiv MGL
Foto: Peter Giodani/arhiv MGL
 
Foto: Peter Giodani/arhiv MGL
Foto: Peter Giodani/arhiv MGL
 
Foto: Peter Giodani/arhiv MGL
Foto: Peter Giodani/arhiv MGL
VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine