Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Ocene

Ocenjujemo: Natalija Juhart Brglez: Linije vsakdana, MGLC

Navkljub živahnosti dela zaznamuje značaj dekorativnega; tudi množice linij sčasoma ne vidimo več kot arhitekturnega detajla, temveč kot krašenje podobe.
Natalija Juhart Brglez: Linije vsakdana FOTO: Jaka Babnik/arhiv MGLC
Natalija Juhart Brglez: Linije vsakdana FOTO: Jaka Babnik/arhiv MGLC
Nina Skumavc, umetnostna zgodovinarka in kuratorka
16. 11. 2022 | 06:02
7:11

V nadaljevanju preberite: 

Umetnica na risbah in grafikah v tehniki suhe igle, jedkanice in sitotiska upodablja podobe tako slovenskih kot tujih mest, pri čemer so nedvomni protagonist arhitektura in njeni detajli, ki ne vsebujejo upodobljenih (množic) ljudi. Risbe in grafike so v enakem okvirju ter (v večini) sorodnem večjem formatu prek obeh prostorov razporejene v enakomernem, ravnem nizu, kar ustvarja pregledno kronološko postavitev z barvnimi vnosi v večinoma črno-bela dela

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine