Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Knjiga

Vse knjige se ne prodajo v kopalkah na plaži

Avtor kot blagovna znamka, knjiga kot izdelek. Kako v sodobnem času deluje promocija knjig?
Mnenjski voditelji tudi v literaturi narekujejo trende. FOTO: Jure Eržen
Mnenjski voditelji tudi v literaturi narekujejo trende. FOTO: Jure Eržen
31. 7. 2022 | 05:00
31. 7. 2022 | 11:19
13:23

V nadaljevanju preberite:

Ko je izvirna knjiga napisana ali tuja prevedena, nato pa urejena, lektorirana, oblikovana, zaživi novo, drugačno življenje. Izid v fizični obliki, danes tudi digitalni ali zvočni, jo ponese med bralce. A kdo poskrbi, da je njeno življenje lepo, polno, da doseže kar najširše občinstvo, in kako? Kakšna je pri tem vloga avtorjev in založb ter kako si te pomagajo s poklicnimi ali ljubiteljskimi vplivneži?

Na lestvici desetih najbolje prodajanih knjig v knjigarnah Mladinske knjige in na portalu Emka je bilo lani kar pet del slovenskih avtorjev. Knjige Pustolovec zmote Mihe Šaleharja, Devica, kraljica, vdova, prasica Erice Johnson Debeljak, Srečo, prosim Aljoše Bagole (vse tri so izšle pri Mladinski knjigi), Kaj hoče ženska? Irene Štaudohar (UMco) in Virus Tadeja Goloba (Goga) so zasedle prvih pet mest.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine