S projektom Makedonissimo in specifično zasnovanim repertoarjem je makedonski pianist zaznamoval Festival Maribor.
Galerija
»Treba je biti zelo previden, na področju popa in komercialne glasbe je veliko primerov zlorabe glasbene dediščine,« je dejal Simon Trpčeski.<br />
Foto osebni arhiv
V nadaljevanju preberite:
Nastopal je skoraj z vsemi eminentnimi svetovnimi orkestri in dirigenti, njegovi posnetki, zlasti klavirskih koncertov Rahmaninova in Prokofjeva, so bili deležni superlativov kritikov, vendar makedonski pianist Simon Trpčeski ni pozabil svojih korenin. Pred kratkim je tudi na Festivalu Maribor, ki mu je s svojim izborom zarisal edinstven repertoar, predstavil projekt Makedonissimo, torej 'zelo makedonsko'. Ob tem opozarja na odgovornost skladatelja in glasbenika, saj se pojavljajo popačenja in zlorabe glasbene dediščine, še zlasti na področju popa in komercialne glasbe. Treba je biti zelo pazljiv, sicer gre za oskrunitev tradicije.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji