Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Film & TV

Kritično pretresanje sistemov in odnosov

Za glavno nagrado se na 32. Liffu poteguje deset filmov, predstavljamo prvo peterico.
Prvenec italijanske režiserke Laure Semani Telesce je lirična magičnorealistična pripoved o potovanju v neznano, upanju in vztrajnosti. FOTO: arhiv Liffa
Prvenec italijanske režiserke Laure Semani Telesce je lirična magičnorealistična pripoved o potovanju v neznano, upanju in vztrajnosti. FOTO: arhiv Liffa
Pia Prezelj, Tina Lešničar, Zdenko Matoz, Peter Rak
16. 11. 2021 | 06:00
8:13

V nadaljevanju preberite: 

V tekmovalni sekciji Liffa se za nagrado vodomec potegujejo prvi ali drugi filmi režiserjev in režiserk. Posebnost letošnje selekcije je, da so med desetimi večinoma evropskimi filmi tudi trije slovenski. Ogledali smo si pet filmov iz sklopa Perspektive, ki ga bomo predstavili v dveh delih. Tokrat torej filme Azor (umirjen, obrzdan triler, strašljiv prav zaradi umirjenosti, potopljen v svet osebnega bančništva, korupcije in kolonialističnih privilegijev), Inventura (režiser Darko Sinko se je celovečernega prvenca lotil precizno in študiozno, a ne brez ironične distance do junakov in dogajanja), Kje je Venera? (celovečerni prvenec kosovske režiserke Norike Sefa sledi zgodbi najstniške Venere z dokumentarno vztrajnostjo), Služabniki (film svoj narativ gradi predvsem na mojstrskih mizanscenah, ostrih kontrastih ter dovršenih in inventivnih majhnih in velikih planih) in Telesce (prvenec italijanske režiserke Laure Semani je lirična magičnorealistična pripoved o potovanju v neznano, upanju in vztrajnosti).

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine