So tri možnosti za boljšo vpetost v mednarodno letalsko mrežo: subvencije tujim prevoznikom, baza na ljubljanskem letališču in ustanovitev novega prevoznika.

Galerija
Prek ljubljanskega letališča je v prvih enajstih mesecih leta potovalo 282.813 potnikov, kar je 83 odstotkov manj kot v istem obdobju lani. FOTO: Leon Vidic/Delo<br />
V nadaljevanju preberite:
Pritegnitev tujega letalskega prevoznika, da bi na Brniku vzpostavil bazo, subvencioniranje letalskih povezav in ustanovitev novega letalskega prevoznika – to so tri možnosti za povečanje letalske povezljivosti Slovenije, o katerih se največ govori. Kakšne so prednosti in slabosti posamezne od teh možnosti?
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Aktualne in poglobljene vsebine, ki vam pomagajo razumeti svet – za 14,99 EUR na mesec!
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji