Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Trajnost postaja nova normalnost

Potrošniki od podjetij pričakujejo prispevek k skupnemu dobremu, ne nizkih cen.
Skrb za zdravje je temelj družbene odgovornosti do zaposlenih, saj je s tem povezano vse – od zdravega delovnega okolja v najširšem smislu do ustreznega razmerja med delovnim in zasebnim časom. FOTO: Jelena Zelen/Shutterstock
Skrb za zdravje je temelj družbene odgovornosti do zaposlenih, saj je s tem povezano vse – od zdravega delovnega okolja v najširšem smislu do ustreznega razmerja med delovnim in zasebnim časom. FOTO: Jelena Zelen/Shutterstock
12. 4. 2021 | 10:00
7:23

V nadaljevanju preberite:


V pandemiji imajo organizacije, ki se ukvarjajo z družbeno odgovornostjo in trajnostjo, več dela, kot so ga imele kdajkoli prej. Trajnost postaja nova realnost, in to ne zgolj v poslovnih strategijah in idejah potrošnikov, ampak v njihovih dejanjih. Podjetja so v zadnjem letu dni prepoznala pomen dobavnih verig – tudi v smislu, da mora prav vsak njihov člen prispevati k trajnosti končnega izdelka. Več kot polovica potrošnikov je v času zdravstvene krize pomembno spremenila življenjski slog, da bi zmanjšala svoj okoljski odtis.

Podjetja s sledenjem mednarodnim standardom lahko povečujejo konkurenčnost in povečujejo ugled v družbi, k razvoju teh standardov za trajnostno naravnanost organizacij pa prispeva tudi slovensko znanje.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine