Potrošniki od podjetij pričakujejo prispevek k skupnemu dobremu, ne nizkih cen.

Galerija
Skrb za zdravje je temelj družbene odgovornosti do zaposlenih, saj je s tem povezano vse – od zdravega delovnega okolja v najširšem smislu do ustreznega razmerja med delovnim in zasebnim časom. FOTO: Jelena Zelen/Shutterstock
V nadaljevanju preberite:
V pandemiji imajo organizacije, ki se ukvarjajo z družbeno odgovornostjo in trajnostjo, več dela, kot so ga imele kdajkoli prej. Trajnost postaja nova realnost, in to ne zgolj v poslovnih strategijah in idejah potrošnikov, ampak v njihovih dejanjih. Podjetja so v zadnjem letu dni prepoznala pomen dobavnih verig – tudi v smislu, da mora prav vsak njihov člen prispevati k trajnosti končnega izdelka. Več kot polovica potrošnikov je v času zdravstvene krize pomembno spremenila življenjski slog, da bi zmanjšala svoj okoljski odtis.
Podjetja s sledenjem mednarodnim standardom lahko povečujejo konkurenčnost in povečujejo ugled v družbi, k razvoju teh standardov za trajnostno naravnanost organizacij pa prispeva tudi slovensko znanje.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Aktualne in poglobljene vsebine, ki vam pomagajo razumeti svet – za 14,99 EUR na mesec!
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji