Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Trajnost postaja nova normalnost

Potrošniki od podjetij pričakujejo prispevek k skupnemu dobremu, ne nizkih cen.
Skrb za zdravje je temelj družbene odgovornosti do zaposlenih, saj je s tem povezano vse – od zdravega delovnega okolja v najširšem smislu do ustreznega razmerja med delovnim in zasebnim časom. FOTO: Jelena Zelen/Shutterstock
Skrb za zdravje je temelj družbene odgovornosti do zaposlenih, saj je s tem povezano vse – od zdravega delovnega okolja v najširšem smislu do ustreznega razmerja med delovnim in zasebnim časom. FOTO: Jelena Zelen/Shutterstock
12. 4. 2021 | 10:00
7:23

V nadaljevanju preberite:


V pandemiji imajo organizacije, ki se ukvarjajo z družbeno odgovornostjo in trajnostjo, več dela, kot so ga imele kdajkoli prej. Trajnost postaja nova realnost, in to ne zgolj v poslovnih strategijah in idejah potrošnikov, ampak v njihovih dejanjih. Podjetja so v zadnjem letu dni prepoznala pomen dobavnih verig – tudi v smislu, da mora prav vsak njihov člen prispevati k trajnosti končnega izdelka. Več kot polovica potrošnikov je v času zdravstvene krize pomembno spremenila življenjski slog, da bi zmanjšala svoj okoljski odtis.

Podjetja s sledenjem mednarodnim standardom lahko povečujejo konkurenčnost in povečujejo ugled v družbi, k razvoju teh standardov za trajnostno naravnanost organizacij pa prispeva tudi slovensko znanje.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine