Pametno polnilno infrastrukturo je treba zagotoviti povsod tam, kjer so e-vozila parkirana dlje časa, pred službo in doma, pravi mag. Uroš Salobir iz Elesa.

Galerija
S projektom Osmose želimo dokazati, da je obstoječe hidroelektrarne v Sloveniji in Italiji mogoče izkoristiti za povečano prožnost elektroenergetskega omrežja med državama, pravi Uroš Salobir, direktor Področja za strateške inovacije v Elesu. FOTO: Blaž Samec/Delo
V nadaljevanju preberite:
Kaj prinaša E8, koncept celostnega razvoja infrastrukture za množično polnjenje e-vozil, koliko voznega parka so v Elesu že elektrificirali ter kaj vse prinaša zaveza Elesa, da bodo do leta 2030 povsem prešli na električno mobilnost. Izvedeli še boste, kaj je bilo že narejenega v največjem nacionalnem projektu pametnih omrežij Nedo ter kaj prinašajo številni drugi projekti, v katerih sodeluje Eles.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Aktualne in poglobljene vsebine, ki vam pomagajo razumeti svet – za 14,99 EUR na mesec!
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji