Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Ne sme se zgoditi, da izdelka ni na zalogi

Učinkovit sistem upravljanja zalog v spletni trgovini lahko vodi do večje dobičkonosnosti poslovanja.
Trgovci lahko izgubijo polovico predvidenih nakupov, če stranke naletijo na slabo vodene zaloge. FOTO: Fabrizio Bensch/Reuters
Trgovci lahko izgubijo polovico predvidenih nakupov, če stranke naletijo na slabo vodene zaloge. FOTO: Fabrizio Bensch/Reuters
Jože Polh
7. 6. 2021 | 10:00
4:39

V nadaljevanju preberite:


Za spletne nakupovalce ni nič bolj frustrirajoče kot oddaja naročila in ugotovitev, da želenega izdelka ni na zalogi. Trgovci posledično lahko izgubijo tudi polovico predvidenih nakupov, ko stranke naletijo na slabo vodene zaloge. Opuščeni nakupi so torej velika težava. Neustrezno upravljanje zalog neposredno vpliva na slabo izkušnjo kupcev.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine