![Podjetja, ki so v prehodu na digitalizacijo uspešna, morajo to narediti tako kot Amazon – usmeriti se na jedro svojega posla, pravi Vladimir Lukić.
FOTO: Leon Vidic](https://www.delo.si/media/images/20221118/1326555.width-660.jpg?rev=1)
Galerija
Neomejen dostop | že od 9,99€
»Digitalizacija je z avtomatizacijo zdaj prišla do ravni, da sploh ne govorimo več o tem, da bi ogrožala delovna mesta. Vse več podjetij, predvsem proizvodnih, se sooča s tem, da ne morejo rasti, če mnogih funkcij ne avtomatizirajo. Znanje ljudi pa mogoče potrebujejo še bolj kot prej – najprej, da svoje vedenje o procesih prenesejo v digitalna orodja, tudi taka, ki delujejo na podlagi umetne inteligence in strojnega učenja, potem pa, da razmišljajo o novih rešitvah in snujejo nove proizvode, storitve in nove načine dostopa do strank,« je povedal v ekskluzivnem intervjuju za Delo.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Berite Delo 3 mesece za ceno enega.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji