Nekateri so dejavnost prilagodili novim razmeram, drugi so prenehali obratovati. Nakup obvezne opreme za preprečevanje širjenja virusa, nepredvideni logistični in distribucijski zapleti, omejena strežba in pogosto oženje kadra je le nekaj težav, s katerimi se gostinci spoprijemajo že več kot leto dni. Zdaj jim lahko pomagaš tudi ti!
Čas je, da stopimo iz svoje škatlice
Deli svoje ideje, kako lahko gostinci kljub novi realnosti z nekaj truda, novimi idejami ali majhnimi popravki prodajnega mesta še vedno zaslužijo svoj kruh.
Najboljšo idejo bo Barcaffè espresso nagradil s 5 tisoč evrov donacije
Ni prvič, da se zdi, kot da je temen oblak prekril ves planet. A vedno, ko se človeštvu ni godilo najbolje, sta solidarnost in inovativnost izboljšali svet. Stopiti skupaj je še kako pomembno, in tako menijo tudi pri znamki
Barcaffè espresso.
Prvih 50 objavljenih idej na spletnem mestu
www.barcaffe.com bo prejelo paket kave v vrednosti 40 evrov, najboljša ideja pa 5 tisoč evrov, ki jih morate nameniti izvedbi učinkovite poslovne rešitve. Vodja blagovne znamke
Barcaffè espresso v Sloveniji Branka Pogačnik pravi, da želijo spodbuditi predvsem solidarnost, širjenje obzorij, dobre poslovne rešitve in konstruktivne ideje. Prav vsaka ideja lahko rodi novo, ki bo nekomu polepšala dan.
FOTO: Barcaffè
Po raziskavah Harvard Business School o poslovni rasti podjetij so bila med ekonomsko krizo leta 2008 v ospredju podjetja, ki so investirala v inovacije. A o investicijah je še posebej v kriznih časih treba dobro premisliti. Najbolj uspešne poslovne strategije so se izkazale pri podjetjih, ki so znižala stroške preživetja, a kljub temu nekaj sredstev namenila inovacijam.
Kakšne ideje iščejo?
Pri
Barcaffèju pravijo, da nobena ideja ni napačna. Verjamejo, da bodo ljudje stopili skupaj, zato pričakujejo poln nabiralnik dobrih rešitev – od poslovnih idej do predlogov gostinske opreme, ki v času nove realnosti lajša delo gostincev. Morda dobite idejo iz tujine, pobrskajte po spletu, opazujte sosede. Razmišljajte široko, pravijo in si resnično želijo, da bi spletno mesto
www.barcaffe.com postalo stičišče širjenja pozitivne energije. Lepo je videti, ko ljudje želijo pomagati, in predvsem to, da si damo vedeti, da nam ni vseeno.
FOTO: Barcaffè
Ideje so povsod okoli nas
Več glav več ve, je rek, ki še kako drži. In potem lahko zaživijo veliko ideje. A kako jih najti? Včasih lahko cel dan presediš in razmišljaš, pa se ne utrne niti ena. Vsak svoj navdih najde drugje. Pravijo, da največ idej leži na drevesih med sprehodom v naravi. Predvsem pa dobimo idejo tako, da dobro poznamo problem. Ko proučimo problematiko, zbiramo podatke, se pogovarjamo z ljudmi, ki imajo ta problem, torej v našem primeru z gostinci in obiskovalci gostinskih obratov, inšpektorji, dobavitelji in še s kom. Potem smo učinkoviti ideji že bližje.
FOTO: Barcaffè
Ne pozabite pa na najpomembnejšo stvar! Ideje si hitro zapišite, da vam ne pobegnejo. Da jih boste lažje premlevali in razvijali, pa si privoščite dobro kavo – Barcaffè espresso za lepši dan. Ko bodo misli na papirju, jih pošljite na naslov, ki ga boste našli na spletnem mestu
www.barcaffe.com.
Naročnik oglasnega sporočila je Atlantic Group