![Mobilna plačila so samo en vidik digitalizacije bančništva – a zelo praktičen in pomemben za uporabnike. FOTO: AFP](https://www.delo.si/media/images/20221018/1305635.width-660.jpg?rev=1)
Galerija
Neomejen dostop | že od 9,99€
»V očeh strank obstajajo tri področja ključnih prednosti: zmožnost izvedbe tudi bolj kompleksnih procesov v digitalnih kanalih od začetka do konca, zmožnost brezšivnega prehoda med kanali in zmožnost izvedbe nebančnih poslov z zunanjimi ponudniki prek bančne aplikacije. Slednje predstavlja pravo 'win-win' situacijo, saj uporabniki dobijo nebančno storitev pri ponudniku, ki omogoča najboljšo digitalno izkušnjo, banka pa v zameno dobi dodatne prihodke,« je povedal Lan Filipič, direktor oddelka poslovnega svetovanja pri družbi Deloitte Slovenija.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Berite Delo 3 mesece za ceno enega.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji