Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Banka naj o stranki razmišlja kot o prijatelju

Z uveljavljanje digitalnega bančništva je možnost opravljanja osnovnih storitev na daljavo postalo že standard.
Mobilna plačila so samo en vidik digitalizacije bančništva – a zelo praktičen in pomemben za uporabnike. FOTO: AFP
Mobilna plačila so samo en vidik digitalizacije bančništva – a zelo praktičen in pomemben za uporabnike. FOTO: AFP
24. 10. 2022 | 10:00
5:04

V nadaljevanju preberite:

»V očeh strank obstajajo tri področja ključnih prednosti: zmožnost izvedbe tudi bolj kompleksnih procesov v digitalnih kanalih od začetka do konca, zmožnost brezšivnega prehoda med kanali in zmožnost izvedbe nebančnih poslov z zunanjimi ponudniki prek bančne aplikacije. Slednje predstavlja pravo 'win-win' situacijo, saj uporabniki dobijo nebančno storitev pri ponudniku, ki omogoča najboljšo digitalno izkušnjo, banka pa v zameno dobi dodatne prihodke,« je povedal Lan Filipič, direktor oddelka poslovnega svetovanja pri družbi Deloitte Slovenija.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine