Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Banka naj o stranki razmišlja kot o prijatelju

Z uveljavljanje digitalnega bančništva je možnost opravljanja osnovnih storitev na daljavo postalo že standard.
Mobilna plačila so samo en vidik digitalizacije bančništva – a zelo praktičen in pomemben za uporabnike. FOTO: AFP
Mobilna plačila so samo en vidik digitalizacije bančništva – a zelo praktičen in pomemben za uporabnike. FOTO: AFP
24. 10. 2022 | 10:00
5:04

V nadaljevanju preberite:

»V očeh strank obstajajo tri področja ključnih prednosti: zmožnost izvedbe tudi bolj kompleksnih procesov v digitalnih kanalih od začetka do konca, zmožnost brezšivnega prehoda med kanali in zmožnost izvedbe nebančnih poslov z zunanjimi ponudniki prek bančne aplikacije. Slednje predstavlja pravo 'win-win' situacijo, saj uporabniki dobijo nebančno storitev pri ponudniku, ki omogoča najboljšo digitalno izkušnjo, banka pa v zameno dobi dodatne prihodke,« je povedal Lan Filipič, direktor oddelka poslovnega svetovanja pri družbi Deloitte Slovenija.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine