Neomejen dostop | že od 9,99€
Že peto leto zapored bo medijska hiša Delo v okviru projekta Delove podjetniške zvezde, ki letos poteka pod naslovom S trajnostnimi poslovnimi strategijami do konkurenčne prednosti, podelila prestižni kipec. Zmagovalca bo izmed desetih nominiranih podjetij izbrala strokovna komisija. Podelitev bo potekala na gala dogodku 11. novembra na ljubljanskem gradu, kjer bomo predstavili vse nominirance.
Lani je kipec prejelo podjetje Metronik iz Ljubljane, leta 2019 Intra Lighting iz Šempetra, leta 2018 Polycom iz Škofje Loke, leta 2017 pa trboveljsko podjetje Dewesoft. Tudi letos bodo svojega favorita z glasovanjem na spletu lahko izbirali tudi bralci. Izbrano podjetje bo prejelo posebno priznanje. Bralci so lani za svojo zvezdo izbrali podjetje Marles hiše Maribor, leta 2019 podjetje Inea iz Ljubljane, leta 2018 podjetje Vasco iz Šenčurja in leta 2017 podjetje I. H. S. iz Krškega.
V časopisu Delo in na spletu smo v minulih tednih predstavili vseh deset nominiranih malih in srednjih podjetij, izbranih na podlagi podatkov, ki jih je pripravil strokovni partner projekta, Agencija RS za javnopravne evidence in storitve (Ajpes).
Za lažjo izbiro navajamo vse nominirance po abecednem vrstnem redu. Vsi članki o podjetjih so dostopni na spletni strani https://www.delo.si/podjetniske-zvezde/. Glasovanje bralcev poteka do 31. oktobra: https://promo.delo.si/zvezde2021
Zmagovalca, ki bo prejel naziv Delova podjetniška zvezda 2021, bo izbrala strokovna komisija, ki ji predseduje Stojan Petrič, direktor medijske hiše Delo, v njej pa so še redni profesor na ljubljanski ekonomski fakulteti Dušan Mramor, državni sekretar na ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo Simon Zajc, predsednik uprave Generalija Investments Luka Podlogar, Aleksander Temeljotov, direktor podjetja Metronik, ki je bil Delova podjetniška zvezda 2020, in predstavniki uredništva.
Nosilne teme letošnje kampanje so: kako do konkurenčne prednosti s trajnostnimi strategijami, tehnološki razvoj in pot v industrijo 4.0, povečevanje produktivnosti, tudi z razvojno naravnanostjo in vlaganji v inovativnost, ter blagovne znamke, ki z močno identiteto odpirajo vrata. Nismo prezrli niti transformacije trga dela in usvajanja novih znanj ter izzivov, ki jih ta prinaša za kadre.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji