Neomejen dostop | že od 9,99€
DS Smith Slovenija, vodilno podjetje na področju inovativnih in trajnostnih embalažnih rešitev iz valovitega kartona, je v partnerstvu s Skupino Panvita, največjo slovensko vertikalno integrirano verigo podjetij v živilskopredelovalni industriji, uvedel revolucionarno embalažo na osnovi valovitega kartona »DS Smith Easy Bowl«. Inovativna embalaža zmanjšuje uporabo plastike za do 85 %*. Podjetji nameravata na letni ravni s to inovacijo nadomestiti kar 1,6 milijona pladnjev za pakiranje mesnin, ki so bili doslej v celoti izdelani le iz plastike.
DS Smith Easy Bowl je sestavljen iz trpežnega pladnja iz valovitega kartona, ki je prevlečen s tankim plastičnim zaščitnim filmom in zaprt s fleksibilnimi materiali. Embalažna rešitev je zasnovana tako, da z lahko embalažo iz valovitega kartona, ki je izdelana iz obnovljivih virov, nadomestimo do 85 % plastike, kartonski pladenj pa je izdelan iz recikliranega papirja in je v celoti reciklabilen.
Toni Balažič, direktor Skupine Panvita: »V Panviti si prizadevamo za trajnostno prihodnost na vsakem koraku naše proizvodnje. Z izvrstnim sodelovanjem z DS Smith in uvedbo nove embalaže smo naredili pomemben korak naprej v naši zavezi k zmanjšanju okoljskega vpliva. Ta inovacija se popolnoma sklada z našimi cilji, kot so 40-odstotno zmanjšanje emisij toplogrednih plinov do leta 2030, povečanje nabave trajnostno pridelanih surovin in uporaba vsaj 75 % reciklirane embalaže. Verjamemo, da s tem ne le izpolnjujemo svoje zaveze trajnosti, ampak tudi spodbujamo celotno industrijo k odgovornejšemu ravnanju z viri in boljšemu varovanju okolja. S tem dejanjem ne le potrjujemo svojo predanost trajnosti, temveč tudi utiramo pot za bolj zdravo in trajnostno prehransko verigo.«
Embalažna inovacija DS Smith Easy Bowl je rezultat dveletnega razvoja in se osredotoča na naraščajoče zavedanje potrošnikov o pomenu zmanjševanja uporabe problematične plastike in iskanje trajnostnih embalažnih rešitev.
Po DS Smithovi raziskavi vsak drugi evropski potrošnik danes bolj aktivno ločuje in reciklira odpadke kot pred petimi leti, 50 % kupcev pa prav tako išče embalažo iz reciklabilnih materialov. Še več, 62 % potrošnikov je pripravljenih plačati več za izdelke v embalaži z manj ali brez plastike.**
* V primerjavi s standardnimi plastičnimi banjicami
** Vir: DS Smith and L’ObSoCo research on France, United Kingdom, Germany, Poland and Belgium
O DS Smithu
DS Smith je vodilni svetovni ponudnik trajnostne embalaže na osnovi naravnih vlaken, kar podpira tudi z lastno proizvodnjo papirja in obrati za recikliranje papirja. Ima osrednjo vlogo v vrednostni verigi v različnih sektorjih, vključno z e-trgovino, izdelki široke potrošnje (FMCG) in industrijskim sektorjem. Skozi svoje poslanstvo »Redefining Packaging for a Changing World« in svojo trajnostno strategijo Za zdaj in za prihodnost je DS Smith zavezan k vodenju prehoda v krožno gospodarstvo, hkrati pa zagotavlja bolj krožne rešitve za svoje stranke in širšo družbo – nadomešča problematično plastiko, odstranjuje ogljik iz dobavnih verig in zagotavlja inovativne rešitve recikliranja. DS Smithov model »box-to-box in 14 days«, oblikovalske zmogljivosti in strategija inovacij so v središču tega odziva. DS Smith s sedežem v Londonu in kot član FTSE 100 deluje v 34 državah in zaposluje približno 30.000 ljudi in je tudi strateški partner okoljske fundacije Ellen MacArthur. Poleg Evrope deluje tudi v Severni Ameriki, s sedežem v Atlanti in petnajstimi proizvodnimi, papirniškimi in reciklažnimi obrati, kjer skupaj zaposluje več kot 2000 ljudi. V Sloveniji ima DS Smith tri obrate, in sicer v Brestanici, Logatcu in na Rakeku, ter zaposluje skoraj 500 ljudi. Zgodovina podjetja sega v štirideseta leta prejšnjega stoletja, ko je začela družina Smith izdelovati kartonske škatle.
DS Smith letno poroča o napredku pri doseganju svojih podnebnih in okoljskih ciljev v svojih poročilih o trajnosti in letnih poročilih.
Naročnik oglasne vsebine je DS Smith