Neomejen dostop | že od 9,99€
Kolesarska dirka po Španiji je za Primoža Rogliča domač teren, po četrti zmagi na Vuelti so ga tudi španski ljubitelji kolesarstva vzeli za svojega šampiona.
O tem pričajo tudi uradni podatki o gledanosti letošnje rdeče pentlje, po navedbah prirediteljev si je v povprečju etapo na španskih TV postajah ogledalo dober milijon gledalcev, najbolj gledana je bila z več kot dvema milijonoma gledalcev 16. etapa, v kateri je slavil Marc Soler, takrat je prenos Vuelte spremljalo 23,2 odstotka vseh gledalcev.
Skupno se je v treh tednih število gledalcev povzpelo prek 17 milijonov. Spletna stran dirke po Španiji je zabeležila 7,5 milijona unikatnih obiskovalcev, aplikacija dirke 4,3 milijona, na družbenih omrežjih pa je bil s kar 20 milijoni ogledov največji hit posnetek iz tabora UAE Emirates, ko eden od maserjev pred štartom etape s težavo obleče zmrznjen brezrokavnik prav prej omenjenmu Solerju.
Letos si je video vsebine Vuelte na vseh omrežjih ogledala kar četrtina uporabnikov več kot lani, skupaj so zabeležili 277 milijonov ogledov.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji