Legendarna fotografinja Martha Cooper je v sedemdesetih in osemdesetih letih fotografirala newyorško podtalje.

Galerija
Legalna ulična umetnost je mnogo manj razburljiva od ilegalnega grafitiranja. FOTO: Uroš Hočevar/Kolektiff
V nadaljevanju preberite:
Vpliv Marthe Cooper na grafite, grafitarje, pa tudi na dojemanje in fotografiranje subkulturnih in podtalnih gibanj je neprecenljiv. Knjigo Subway Art, ki sta jo s fotografom Henryjem Chalfantom skupaj izdala leta 1984, ljubitelji grafitov imenujejo grafitarska biblija. Po svetu so je prodali že v več kot pol milijona izvodih. V svoj objektiv je ujela začetke hiphopa in breakdancea, omeniti pa velja vsaj še knjigo fotografij tradicionalnih japonskih tatujev, ki jih je posnela v sedemdesetih letih v Tokiu.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Aktualne in poglobljene vsebine, ki vam pomagajo razumeti svet – za 14,99 EUR na mesec!
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji