»V Savljah imamo že nekaj dni popolno zaporo križišča Savlje – Saveljska cesta. Če se peljete iz smeri Dunajske ceste boste opazili kako malomarno je označena zapora ceste.« Tako nas je opozoril bralec, ki hkrati dodaja, da bi morale biti oznake za popolno zaporo ceste vidno označene. Na občini odgovarjajo, da bodo ponovno preverili pravilnost postavitve začasne prometne signalizacije.
Zaradi gradnje kanalizacije v okviru projekta »Čisto zate« je občina 19. oktobra za ves promet popolnoma zaprla križišče Avšičeve ceste, Saveljske ceste in ceste Savlje. Dela naj bi se predvidoma končala 8. novembra, vsaj tako so zapisali na spletni strani MOL. Zapora omenjene ceste v tem delu Ljubljane je voznike prisila, da zdaj vozijo po Obvozni (nekdanji Nemški) cesti in Dunajski cesti.
Obvozna cesta sicer predstavlja najkrajšo povezavo med Šentvidom in Vižmarji ter Ježico in Črnučami, po obvozni trasi začasno vozijo tudi avtobusi LPP na liniji številka 14. Eden izmed bralcev nas je opozoril, da je prometna signalizacija o zapori v Savljah malomarno označena. Vozniki občino pozivajo, naj poleg postavitve vidnejših tabel razmislijo tudi o talnih oznakah o zapori ceste na Čerinovi ulici.

Popolna zapora pri križišču Savlje-Saveljska cesta naj bi trajala do 8.novembra, koliko bodo za dela plačali pa na MOL ne razkrivajo. FOTO: Roman Šipić
»Postavljavec zapore bo ponovno preveril korektnost postavitve začasne prometne signalizacije oziroma njeno usklajenost z elaboratom začasne prometne ureditve,« odgovarjajo na občinskem oddelku za gospodarske dejavnosti in promet. Ob tem na dodajajo, »da se za postavitev začasne prometne signalizacije uporabljajo enaki principi in standardi vidnosti in preglednosti kot pri postavljanju stalne cestno-prometne signalizacije.«
Glede (morebitne) postavitve talnih oznak pa pojasnjujejo, da se le redko uporabljajo. »Običajno je to mogoče le v primerih začasnega preklica obstoječe stalne talne signalizacije, ko gre za odpravo morebitne dvoumnosti signalizacije, kot je denimo prekrižanje usmerjevalnih talnih črt,« pravijo na MOL.
Koliko bodo plačali ni jasno
Dela na omenjenem križišču v Savljah izvajajo delavci Komunalne gradnje Grosuplje, podaljšanja zapore pa na občini ne pričakujejo. Na vprašanje koliko bo gradnja kanalizacije stala pa so pristojnem oddelku odgovorili: »Specifikacije stroškov zgolj za ta odsek ne moremo podati, saj gre za gradnjo kanalizacije v okviru aglomeracij projekta »Čisto zate«.« Spomnimo, da gre za največji kohezijski projekt s področja varovanja okolja, s katerim bodo nadgradili odvajanje komunalne odpadne vode v Medvodah in Vodicah, v Ljubljani pa bo zgrajen povezovalni kanal C0, nadgrajena centralna čistilna naprava, na javno kanalizacijo pa bodo na novo priključili 17.500 prebivalcev. Vrednost projekta znaša dobrih 111 milijonov evrov (brez DDV).
Komentarji