Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Vizualna umetnost

Množice malih človeških protagonistov

Podobe slikarske Antiarkadije Staša Kleindiensta ohranjajo vsebinsko odprtost in izzivajo obiskovalca, da jih premisli sam.
Staš Kleindienst: Antiarkadija, 2020. FOTO: Jaka Babnik
Staš Kleindienst: Antiarkadija, 2020. FOTO: Jaka Babnik
12. 7. 2022 | 05:00
9:12

V nadaljevanju preberite:

Kako je lahko ideja Arkadije, ki ji je antika nadela predstavo idilične Panove dežele sredi Peloponeza z gorami in težko dostopnimi cvetočimi planotami, kjer je harmonično teklo življenje nepokvarjenih pastirjev, uporabna v 21. stoletju?

Slikar Staš Kleindienst se je odločil, da bo to utopično predstavo daleč od Grčije – v Galeriji Božidarja Jakca v Kostanjevici na Krki – dekonstruiral in to, kar bi rad sporočil, opremil s predpono anti. V tamkajšnji cerkvi je postavil ­Antiarkadijo z izborom slik, ki ob že videnih – nazadnje leta 2019 v celjskem likovnem salonu ali lani v ljubljanski Equrni – prinaša še nove.

Kleindienst je slikar iz generacije, ki je prodrla na vizualno prizorišče v prvem desetletju tega tisočletja. Najprej se je izražal v različnih medijih, zatem je prepričal s slikarstvom, v katerem je svojevrsten formalni pristop – v grobem upodabljanje krajin ali vedut z miniaturnimi figurami pri pisanem naboru ne nujno benevolentnih opravil – povezal z vizualiziranjem distopične družbe, reprezentacije oblasti, njene moči, nadzora, ritualov in kolektivnega nezavednega.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine