![Obdobje ustvarjanja na Novi pošti je Žigi Divjaku omogočilo razvijanje lastne poetike. FOTO: Jure Eržen](https://www.delo.si/media/images/20240109/1613921.width-660.jpg?rev=1)
Neomejen dostop | že od 9,99€
V okviru eksperimentalnega projekta in »prostora dialoga, srečevanj in soočanj, prostora za premislek o širšem družbenem dogajanju in odzivanju nanj« Nova pošta, ki so ga pri SMG in Maski zagnali v sezoni 2018/19, je Žiga Divjak s sodelavci zasnoval štiri dokumentarno-raziskovalne avtorske projekte o perečih krizah današnjega časa.
V pohvalah večkrat nagrajenih uprizoritev je izpostavljeno, da te ne moralizirajo in da so zaradi tako rekoč asketske scenografije toliko bolj v ospredju dejstva. V pomoč Žigi Divjaku pri raziskovalnem delu je bila novinarka Maja Ava Žiberna. V fokusu sta predvsem begunska in okoljska kriza.
Kako režiser gleda na prehojeno pot, kaj je njegovo vodilo v svetu, zaznamovanem s krizami in kaj imajo projekti 6, Gejm, Vročina in Krize skupnega z zatočiščem?
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Berite Delo 3 mesece za ceno enega.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji