Neomejen dostop | že od 9,99€
Slovenski kolesarski as Primož Roglič bo od dirke po Franciji tekmoval v dresu ekipe Red Bull-Bora-hansgrohe, je nemško moštvo v četrtek po zapečatenem prevzemu avstrijskega podjetja sporočilo na spletni strani. S tem je dokončana tranzicija po velikem finančnem vložku avstrijskega podjetja Red Bulla v nemško zasedbo.
S spremembo imena bo dokončno zapečateno partnerstvo med Red Bullom in kolesarsko zasedbo Bora-hansgrohe, ki so ga vpletene strani najavile že na začetku tega leta.
Red Bull je januarja sprožil postopke za pridobitev 51-odstotnega deleža nemške zasedbe, obenem pa ima v lasti tudi ekipo formule 1, več nogometnih moštev, pod okriljem pa imajo tudi številne uspešne športnike, s katerimi sodelujejo na področju medijskih vsebin.
Naslednje v vrsti avstrijskih sodelovanj s športnimi subjekti je kolesarska združitev. Nemci sicer že nekaj časa uporabljajo Red Bullovo infrastrukturo, tudi na področju prepoznavnosti pa bi utegnila zasedba storiti korak naprej.
Od začetka dirke po Franciji, torej od 29. junija, bo formalno ekipa nastopila z novim imenom Red Bull-Bora-hansgrohe, od leta 2025 pa bodo v kolesarski ekipi zagnali dodatno razvojno ekipo do 23 leta starosti, ki bo skrbela za bolj postopen razvoj kolesarjev iz mladinskega programa ekipe in Red Bulla na poti v člansko zasedbo.
Kot so sporočili na spletni strani ekipe, so dokončno papirje podpisali ta teden, obeta pa se tudi nova zunanja podoba ekipe.
»Zelo sem hvaležen vsem trem partnerjem. Jasno je, da imamo en cilj, eno vizijo. Brez Bore in Hansgroheja ne bi zrasli na tako visoko raven. Red Bull ima zelo kooperativen pristop, s čimer bomo z dosedanjima partnerjema delili veliko novih vrhuncev,« je v izjavi dejal šef ekipe Ralph Denk.
Cilj večinskega lastnika Red Bulla je zdaj optimizirati obstoječo strukturo in izkoristiti obsežno strokovno znanje, pridobljeno pri drugih projektih avstrijskega podjetja.
»Tudi v prihodnosti želimo zmagovati. Zato sem iskal drugega močnega partnerja, ki ustreza moji viziji in viziji naše sedanje ekipe ter obenem deluje inovativno. Red Bullovo znanje je edinstveno v svetu športa in veselimo se, da bomo izkoristili to strokovnost in skupaj napravili naslednje korake,« je še ob tem dodal Denk.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji