Na trgu nič novega. Tako bi lahko komentirali razglasitev nagrajencev za blagovno znamko leta, ki so jih razkrili v Portorožu na Sportu, mednarodni konferenci o marketingu in sponzorstvih v športu. Nagrajenci so namreč isti kot lani. Smučarska zvezdnica
Ilka Štuhec, košarkarski virtuoz
Luka Dončić in
NK Maribor so v letu 2019 pustili največji pečat na trgu in v javnosti.
Približno 500 udeležencev so našteli na 16. konferenci Sporto, ki se bo na Obali končala jutri. Vrhunec dneva, ki je postregel s številnimi predavanji in zanimivimi gosti iz uglednih športnih organizacij in priznanih podjetij svetovnih razsežnosti, je bila podelitev nagrad športnikom, ki so na trgu letos najbolj izstopali.
Ilka Štuhec je tržno najbolj prepoznavna slovenska športnica. FOTO: Tomi Lombar
Glavnih zvezdnikov – Dončića in Štuhčeve – zaradi tekmovalnega ritma pričakovano ni bilo, v imenu košarkarskega asa je nagrado prevzel
Connor Terry iz Dallasa, vodja koorporativnih partnerstev pri klubu, v katerem blesti 20-letni Ljubljančan, v imenu Mariborčanke pa njen predstavnik za odnose z javnostmi
Tilen Lamut, dvakratna svetovna prvakinja pa je zbrane pozdravila v videoposnetku.
»Lani sem omenila, da verjamem, da bomo spisali nove odlične zgodbe, kar se je uresničilo,« je dejala Štuhčeva, ki bo v novo sezono štartala čez dva tedna, in se zahvalila za nagrado podeljevalcem, pa svoji ekipi, sponzorjem, poslovnim partnerjem in medijem.
2.
leto zapored so nagrajenci za blagovno znamko leta isti tako v Sloveniji kot na Hrvaškem in v Srbiji
Njen someščan
Bojan Ban, poslovni direktor NK Maribor, je ponosno prevzel nagrado v imenu svojega moštva. »Osmič zapored. Malo smo že tečni, ampak še bomo,« je nakazal, da se uspešni niz še dolgo ne bo nehal. Častno nagrado so podelili legendarnemu olimpioniku
Miroslavu Cerarju, dobitniku 30 kolajn z velikih tekmovanj, ki je prejšnji mesec praznoval 80. rojstni dan, ob okroglem jubileju so po njem poimenovali tudi Fundacijo za športnike iz socialno šibkih okolij.
NK Maribor je že osmič zapored prejel prestižno nagrado. FOTO: Tadej Regent
Dogodek leta: EP v odbojki
Na Hrvaškem so nagrade za blagovno znamko leta pripadle nogometašu
Luki Modriću, atletinji
Sandri Perković in nogometnemu klubu
Dinamo Zagreb, v Srbiji pa so jih prejeli teniški zvezdnik
Novak Đoković, atletinja
Ivana Španović in nogometni klub
Crvena zvezda.
Za najboljši športni dogodek so izbrali evropsko prvenstvo v odbojki. »Vesel in ponosen sem, to je bilo izjemno obdobje,« je med drugim v svojem govoru povedal predsednik Odbojkarske zveze Slovenije
Metod Ropret.
Nagrada za najboljše športno sponzorstvo in najboljše digitalno komuniciranje je šla v roke Petrola za projekt Zmagovalni servis, zmaga v kategoriji najboljše komuniciranje športnih subjektov pa je prejel NK Maribor za projekt Tribune bojo pune! Posebno nagrade žirije je prejel Sij za projekt Jeklena volja.
Luka Dončić še naprej blesti čez lužo. FOTO: Reuters
Komentarji