Neomejen dostop | že od 9,99€
Otroci s prepoznanimi posebnimi potrebami imajo pravico do različnih prilagoditev za to, da so lahko polno vključeni v izobraževalne procese in različne dejavnosti. Kar pa ni izrecno predpisano za javne glasbene šole – v zakonu o glasbenih šolah namreč ni določila, da je treba otrokom s posebnimi potrebami omogočiti ustrezne prilagoditve pri opravljanju sprejemnih izpitov, zato je po mnenju zagovornika načela enakosti diskriminatoren. A vsi vpleteni se s tem ne strinjajo povsem.
Šele ob uvedbi ustreznih prilagoditev bi te otroke izenačili z vrstniki brez invalidnosti, je prepričan zagovornik Miha Lobnik, ki je ministrstvu za izobraževanje priporočil, naj diskriminacijo odpravi.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji