
Neomejen dostop | že od 14,99€
S primerljivim navdušenjem, a z nekoliko manj medijske pozornosti kot v Ljubljani je Madrid dan pred slovensko prestolnico razsvetlilo novoletno okrasje. Prižig luči so zaupali selektorju Luisu de la Fuenteju, ki je poleti v Nemčiji špansko nogometno reprezentanco popeljal do četrtega naslova evropskih prvakov.
S simbolnim pritiskom na gumb je 63-letni trener prižgal 12 milijonov žarnic, 7100 svetlobnih verig, 121 instalacij, ki spominjajo na cvetoče japonske češnje, in več po mestu posajenih novoletnih dreves, vključno s tistim najvišjim na trgu Puerta del Sol. Kovinska konstrukcija – v Španiji so prave jelke precejšnja redkost – meri nekaj manj kot 37 metrov, na njej pa je nameščenih več kot 336.000 led-luči.
Mestne oblasti bodo letos za decembrsko osvetlitev namenile 5,3 milijona evrov oziroma 15 odstotkov več kot lani, s čimer je Madrid občutno pred Barcelono, ki je za praznično vzdušje v proračunu letos predvidela 3,3 milijona evrov. Pa vendar prestolnica po izdatkih na prebivalca ni na prvem mestu. Nesporni kralj božične tekme med španskimi mesti je že nekaj let Vigo v avtonomni skupnosti Galicija, ki si na pobudo populističnega župana Abela Cabellera z decembrsko megalomanijo skuša utreti prostor na zelo tekmovalnem iberskem turističnem zemljevidu.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji