Otroški napev
Baby Shark je bil pred desetletji, kamor segajo njegove korenine, pesmica o družini morskih psov, zamišljena, da jo tudi poslušajo družine in ob tem njihovi člani od najmlajših do najstarejših vsebino »odigrajo« še z rokami in dlanmi.
Leta 2016 so svojo različico pesmi kreirali v okviru južnokorejske znamke Pinkfong podjetja SmartStudy, ki ga označujejo za podjetje, v katerem se ukvarjajo z vzgojo in zabavo otrok. Mednarodno je postal njihov video najprej viralen v Indoneziji, nato je dosegel globalno slavo, sedaj je debitiral še na prestižni
Billboardovi lestvici
Hot 100, in sicer na 32. mestu. Uvrstitev je južnokorejski Pinkfong izstrelila ne le med viralne, pač pa tudi med resne protagoniste na svetovni glasbeni sceni.
Kliknite, če si upate, so ob objavi videa
Baby Shark zapisali v nedvomno resnem
The New York Timesu.
Morda ste že kliknili. Južnokorejski
Baby Shark je doslej na Youtubu zabeležil 2.165.984.678 ogledov in se uvrstil med
30 največkrat ogledanih videov v zgodovini Youtuba. Trenutno je na 26. mestu, do vodilnega
Despacita s 5.874.746.472 ogledi pa ima gotovo še veliko rezerve ...
Komentarji