
Neomejen dostop | že od 14,99€
Založba Sanje je izdala zanimivo knjižico srbskega profesorja Dragana Novkovića z naslovom »Umetna inteligenca« in podnaslovom Filozofsko-zgodovinski vidiki naprednih računalniških algoritmov.
Že v začetku avtor opozarja, da zavrača uporabo znanstveno neutemeljene, filozofsko napačne in predvsem pretenciozne skovanke umetna inteligenca. Opozarja, da so umetne stvari tiste, ki jih je naredil, jih izdeluje in jih bo naredil le človek. Inteligenca je prisotna v naravi ter se po piščevem mnenju uporablja za opis lastnosti naravnega pojava. Nekaj imenovati umetno, zlasti kar zadeva inteligenco, je po njem nesramno pretenciozno, neodgovorno in ni utemeljeno v literarni logiki. Če bi namreč sledili takšnim pridevnikom, bi bili enako nesmiselni tudi pojmi umetni zrak, voda, sonce ali umetni bog. Hudomušno pripomni, da je imel priložnost izkusiti umetni sneg, vendar je ugotovil, da to nikakor ni sneg.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji