Neomejen dostop | že od 9,99€
Čeprav je spletni trgovski imperij ustanovil v garaži, se je Marcos Galperin (letnik 1971) glede na razmere v Južni Ameriki rodil z zlato žlico v ustih. Njegovi starši so imeli velik usnjarski imperij, kar mu je omogočilo treniranje profesionalnega ragbija v Avstraliji in na Novi Zelandiji, od koder se je vrnil pri sedemnajstih letih.
Samozavesten in ambiciozen je odšel na poslovno šolo na Univerzi v Pensilvaniji, in čeprav je sanjal o športni karieri, je nadaljeval študij na Stanford Business School.
Leta 1999 je v garaži ustanovil Mercado Libre, navdihnjen z vzponom spleta in potencialom e-trgovine. Začetki podjetja so bili polni izzivov, povezanih s počasnimi logističnimi potmi in pogostimi podražitvami poštnih storitev. Kot je dejal za The Economist, je velikokrat dvomil o uspehu. Preboj je prišel leta 2005, ko je podjetje končno začelo poslovati pozitivno. Zdaj je njegova vrednost ocenjena na sto milijard in je od začetkov zabeležila 1600-odstotno rast, samo letos je delnica zrasla za 26 odstotkov.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji