Neomejen dostop | že od 9,99€
Misija Coca-Cole je »Osvežiti svet in narediti razliko«, njen uspeh je odvisen od razumevanja tistega, kar ljudje želijo: pijače z manj sladkorja in več hranilnimi vrednostmi. Toda najbolj od vsega želijo pijače, ki so okusne.
Coca-Cola v Evropi podpira cilje strategije evropske komisije »Od njive do mize« in si prizadeva za uveljavljanje vizije EU o ustvarjanju bolj zdravega živilskega okolja. To vključuje pomoč pri reševanju pomembnih javnozdravstvenih težav, vključno s porastom debelosti in drugih nekužnih bolezni. Da bi dosegli napredek, je nujno skupno delovanje nosilcev politik, strokovnjakov za javno zdravje, podjetij in potrošnikov. Zato se je s podpisom evropskega kodeksa o odgovorni živilski dejavnosti in trženjskih praksah obvezala za nadaljnje zmanjševanje vsebnosti sladkorja v naših pijačah in odgovorno trženje.
V Coca-Coli se zavedajo, da ni zdravo uživati preveč sladkorja, zato svoj portfelj proizvodov aktivno prilagajajo. To vključuje tudi spremembo formul napitkov in kontrolo porcij.* Podpirajo priporočila vodilnih avtoritet v zdravstvu, ki pravijo, da količina dodanih sladkorjev ne bi smela presegati desetih odstotkov skupnega dnevnega vnosa kalorij. Družba Coca-Cola se je skupaj s članicami Združenja evropskih brezalkoholnih pijač (UNESDA) obvezala, da bo dodatno znižala vsebnost sladkorja v pijačah za deset odstotkov do leta 2025, kar bo pomenilo skupno zmanjšanje sladkorja za 33 odstotkov glede na leto 2000.
Poleg tega izvaja ukrepe, s katerimi potrošnikom omogoča lažje upravljanje vnosa sladkorja. To pomeni, da ponuja manjša pakiranja, s tem pa spodbuja zmerno uživanje in del tega ukrepa je tudi promocija znamke Coca-Cola Zero. Danes 45 odstotkov skupnega portfelja izdelkov Coca-Cole v Evropi sestavljajo pijače z nizkim deležem kalorij in brez kalorij, ambicija pa je doseči 50 odstotkov do leta 2025.**
Čeprav je podjetje svetovno znano po vodilni blagovni znamki Coca-Cola, ima v ponudbi več kot dvesto proizvodov, od vode in rastlinskih napitkov do čajev in gaziranih pijač. V podjetju nenehno iščejo načine, kako bi pijače z majhnimi spremembami naredili manj sladke, a hkrati odličnega okusa.
Potrošnikom želijo omogočiti sprejemanje premišljenih odločitev o tem, kaj pijejo, zato so na proizvodih jasno navedene relevantne informacije o hranilnih vrednostih.
Prepričani so, da je najboljši rezultat mogoče doseči z navedbo sestavin na etiketah, in sicer skladno z regulativo EU ter podprto z zadnjimi znanstvenimi raziskovanji in dokazi. Zavzemajo se tudi za usklajeno označevanje hranilne vrednosti proizvodov po celotni EU.
Verjetno ni širše znano, da ima družba Coca-Cola že od leta 1956 uvedeno politiko neoglaševanja proizvodov otrokom. Verjamejo, da morajo starši odločati, kaj bodo pili njihovi otroci, in danes to v praksi pomeni, da Coca-Cola svojih proizvodov ne oglašuje v nobenem mediju in v terminih predvajanja, ko 30 odstotkov publike predstavljajo otroci, mlajši od trinajst let. Ta politika vključuje televizijo, splet in družbena omrežja, nanaša pa se na vse naše proizvode, ne glede na hranilno vrednost proizvoda – velja tudi za vodo, sokove in gazirane brezalkoholne pijače. Podjetje pri oglaševanju tudi ne uporablja slavnih oseb, likov in vplivnežev, ki so primarno usmerjeni na otroke, mlajše od trinajst let
* Mc Kinsey Global Institute (MGI) 2014 je leta 2014 objavil poročilo z naslovom »Obvladovanje debelosti: začetna analiza«, ki je ponudila razpon rešitev, kako družba lahko spremeni svoje kolektivno vedenje in zmanjša problem debelosti v družbi. MGI je ocenil vpliv in ekonomiko 74 ukrepov. Potrdili so, da sta dva najučinkovitejša ukrepa nadzor količine in nove, spremenjene formule proizvodov.
** Na temelju globalnih podatkov o prodaji FG 2022. Ne vključuje Multon, Global Ventures.
Naročnik oglasne vsebine je Coca-Cola.