Neomejen dostop | že od 9,99€
Leto 2023 se bo v poslovno zgodovino Skupine MOL v Sloveniji gotovo zapisalo kot prelomno. Maja smo prejeli soglasje evropske komisije in na polovici leta zaključili nakup podjetja OMV Slovenija, ki se danes imenuje MOL & INA. S tem prevzemom, ki sledi dolgoročni trajnostni strategiji Skupine MOL, smo postali močna številka 2 na slovenskem trgu, s čimer smo prevzeli tudi veliko odgovornost – do lokalnega okolja, kupcev, zaposlenih in drugih deležnikov, ki so vpeti v naše poslovne procese. Zavedamo se, da z našim nenehnim razvojem in digitalizacijo oblikujemo potrošniške trende prihodnosti in usmerjamo prihodnost mobilnosti.
V zadnjih 27 letih smo na slovenskem trgu naredili preboj z vrhunskimi gorivi EVO, ki so med kupci sinonim za kakovost, našo ponudbo pa v celotni slovenski mreži nadgradili s ponudbo Fresh Corner. Dokazali smo, da je Slovenija zgodba o uspehu, ki celotni skupini ponuja priložnost za nadaljnjo rast. Zdaj smo v obdobju sprememb, katerih ključni cilj je nadgraditi kakovost naše ponudbe in biti še uspešnejši. Verjetno najočitnejša je sprememba zunanje podobe bencinskih servisov v mreži MOL & INA, torej bencinskih servisov, ki so bili pred prevzemom v lasti OMV. Do predvidoma aprila 2024 bodo vsi zamenjali svojo zunanjo podobo v blagovni znamki Skupine MOL – naše cenjene stranke bomo z vrhunskimi gorivi EVO ter drugimi produkti in storitvami pozdravili na bencinskih servisih v podobi blagovne znamke MOL in blagovne znamke INA. Ponosni smo na našo mrežo, ki vključuje več kot 130 lokacij po vsej Sloveniji, na katerih strankam omogočamo udobne postanke in na katerih, zahvaljujoč našim poglobljenim raziskavam potreb in navad strank, ponujamo to, kar kupec potrebuje.
Ena ključnih vrednot, ki usmerjajo naše poslovanje, je zanesljivost. Živimo v spreminjajočem se gospodarskem okolju, v katerem zanesljivost preskrbe z gorivom postaja bolj ključna kot kadarkoli prej. Trdno verjamemo, da širitev našega poslovanja v Sloveniji prinaša pozitivne učinke za slovenskega kupca in gospodarstvo. Poslovni model Skupine MOL in INE je popolnoma vertikalno integriran, kar nam omogoča cenovno konkurenčnost, hkrati pa tudi razvoj produktov vrhunske kakovosti, vključno z gorivi EVO. Lastne rafinerije so naša ključna konkurenčna prednost, saj se lokalni trgi v Evropi, tudi slovenski, preskrbujejo tudi iz teh rafinerij – nahajajo se na Hrvaškem, Madžarskem in Slovaškem. V rafineriji na Reki, ki je nam geografsko najbližja, poteka nadgradnja – projekt, ki je vreden okoli 630 milijonov evrov in predstavlja največjo investicijo v zgodovini te rafinerije. Nadgradnja se bo končala predvidoma sredi leta 2024, po zaključku del pa bomo v njej pridobivali visokokakovostna goriva, s katerimi bomo, ob ostalih virih, oskrbovali tudi slovenski trg.
Na slovenskem trgu smo s prevzemom okrepili naš tržni položaj, povečali pa tudi našo ekipo. Več kot 1500 gostiteljev na naših bencinskih servisih po Sloveniji vsak dan strokovno in prijazno poskrbi za potrebe naših strank, več kot 130 zaposlenih pa skrbi, da vsi procesi potekajo skladno s pričakovanji strank in poslovnih partnerjev. V MOL in INI smo prepričani, da so vsi naši zaposleni najboljši, hkrati pa jim omogočamo tudi nenehno nadgrajevanje veščin in kompetenc, ki jih od vseh nas zahteva hitro spreminjajoče se gospodarsko okolje. Spodbujamo fleksibilno delo, saj so naši poslovni prostori v Murski Soboti, Kopru in Ljubljani, zato zaposleni svojo lokacijo dela lahko prilagajajo tako delovnemu procesu kot zasebnemu življenju. Ker smo del mednarodne skupine ustvarjamo tudi delovno okolje z veliko kariernimi priložnostmi in potencialom osebnostne in karierne rasti znotraj skupine. Zavedamo se, da za uspehi podjetja stojijo ljudje, združevanje izkušenj, znanja in kompetenc dveh ekip, ki sta si bili še pred pol leta konkurenčni, pa utrjuje naše prepričanje, da naša rast na slovenskem trgu prinaša še boljše priložnosti za končnega kupca.
Ker prihajamo iz energetske panoge, svojo pozornost usmerjamo v zavedanje o vzdržnem razvoju v energetski industriji. Zavezani smo transformaciji našega tradicionalnega poslovanja na osnovi fosilnih goriv v nizkoogljičen trajnostni poslovni model. Bili smo prvo tradicionalno energetsko podjetje v regiji, ki je sprejelo transformacijsko strategijo, imenovano Shape Tomorrow 2030+, in z njo začrtali našo pot v bolj zeleno prihodnost. V naši mreži bencinskih servisov, med katerimi imajo številni električne polnilnice, omogočamo brezskrbna potovanja tudi voznikom električnih vozil, naš razvoj pa bomo prilagajali potrebam potrošnikov, ki bodo narekovali smer in hitrost sprememb te tranzicije. Zaradi vsega naštetega verjamemo, da bo tudi v prihodnje priložnosti za rast na sicer majhnem slovenskem trgu še veliko.
Nadaljnji uspešni razvoj nam omogoča naša osredotočenost na rast, zadovoljstvo kupcev in zaposlenih. Vse večja družina naših zadovoljnih in zvestih kupcev pa nam potrjuje, da smo na pravi poti in uspešno uresničujemo vizijo biti prva izbira strank.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji