Kitajska prvakinja spletne prodaje, e-trgovina Alibaba, je danes dosegla nov rekord. Prodaja ob tradicionalnem dnevu samskih je do poldneva po pekinškem času presegla skupno vsoto 56 milijard dolarjev, k čemur je pripomoglo tudi dejstvo, da je spletna trgovina Alibaba letos kar dvakrat objavila popuste.
Prvič so znižali cene od 1. do 3. novembra, sledilo je drugo znižanje 11. novembra, na dan, ki so ga zaradi štirih enic v datumu razglasili za dan samskih in svojevrsten antipod zahodnjaškemu valentinovemu.
Letošnji dan samskih je imel za to družbo dvojni pomen. Prvič: rekordna prodaja je bila znamenje temeljitega okrevanja kitajske potrošnje kljub pandemiji, ki so jo v tej državi zajezili in imajo malo na novo okuženih, a je še niso ustavili. Drugič: ustanovitelj Alibabe in najbogatejši Kitajec
Jack Ma je na ta dan potreboval visoke številke, da bi dobil potrditev, da vlagatelji še vedno zaupajo njegovemu poslovanju, ki ga je prejšnji teden zamajala odpoved prve javne ponudbe njegovega finančno-tehnološkega podjetja Ant Group na šanghajski in hongkonški borzi.
Ko je vodstvo Komunistične partije Kitajske Jacka Maja kaznovalo zaradi pogumne izjave, da so državne banke »podobne zastavljalnicam«, se je vrednost Alibabe, ki ima v lasti tretjino Ant Groupa, na newyorški borzi zmanjšala za osem, na hongkonški pa za 14 odstotkov.
Kot vsako leto je bila razprodaja na dan samskih tudi letos napovedana z gala predstavo, ki je tokrat potekala na spletu. Katy Perry se je pojavila na virtualni prireditvi, s katero so hoteli zvabiti potrošnike na Alibabino spletno stran. Na vrhuncu nakupovanja so vsako sekundo prejeli 583.000 naročil, ta so še istega dne padla na ramena več milijonov dostavljavcev.
Lani so v spletni trgovini Alibaba na dan samskih prodali za 38,3 milijarde dolarjev blaga. Nov rekord bodo uporabili tudi kot gradivo za podrobno proučevanje nakupovalnih navad in vedenja potrošnikov pod vplivom pandemije, ko so prikrajšani, denimo, za potovanja v tujino.
Komentarji