Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Nedelo

Kadar ženska veliko energije vlaga v posel, to sprejme le malo moških

Modna oblikovalka, poslovna ženska, mama treh otrok in moških oblačil Sens Zlata Zavašnik praznuje tridesetletnico obstoja te slovenske blagovne znamke.
Zlata Zavašnik, ustanoviteljica blagovne znamke Sens, poudarja, da ni oseba, ki bi si želela samo čim več prodati. FOTO: Voranc Vogel
Zlata Zavašnik, ustanoviteljica blagovne znamke Sens, poudarja, da ni oseba, ki bi si želela samo čim več prodati. FOTO: Voranc Vogel
29. 12. 2024 | 17:00
17:11

V nadaljevanju preberite:

Pogovarjali sva se o njeni viziji estetike in pravega uspeha ter o strategiji, s katero je rešila podjetje v gospodarskih krizah. Zaupala nam je, kako skrbi, da ostaja v dobri telesni in psihični pripravljenost za nove izzive, ter kdo bo najverjetneje nekoč prevzel njen posel.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine