Berlin – Slovenska prestolnica Ljubljana je na Mednarodni turistični borzi v Berlinu prejela prvo priznanje za borzo lokalnih živil. »To pomeni priznavanje mednarodne javnosti izključno lokalnemu projektu,« je povedala
Petra Stušek iz zavoda Turizem Ljubljana. »Pomembno nam je, da pridelke iz okolice po zmerni ceni prodajamo restavracijam in hotelom v Ljubljani, da pridejo do gosta,« je dodala Stuškova.
V naslednjem koraku nameravajo ta doživetja vkomponirati v gostovo doživetje v Ljubljani. »Lahko bo šel čez dan na kmetijo in tam, če bo želel, delal, naslednje jutro pa bo na mizi dobil pridelano.« Za slovensko prestolnico sta se uvrstila kanadski Vancouver in malezijski Taiping.
Ljubljana je le ena od slovenskih predstavitev na največji svetovni turistični borzi, na kateri tudi letos nastopa več kot 180 držav in regij, ponudba na slovenski stojnici temelji na kulturno zgodovinski dediščini, gastronomiji in letos prvič Kobilarna Lipica, je povedal minister za gospodarstvo
Zdravko Počivalšek.
Slovenski gospodarski minister Zdravko Počivalšek pravi, da se želi Slovenija predstaviti kot aktivna, zelena in zdrava destinacija za petzvezdična doživetja. FOTO: Jure Eržen/Delo
»To je krona prizadevanj ministrstva za gospodarstvo v zvezi z Lipico. Želimo jo uvrstiti med zelo prepoznavne točke v Sloveniji, ki jih bomo promovirali tudi na ITB-ju.« V svetovnem turizmu se opaža spreminjanje trenda v smer aktivnih doživetij in zato s mu zdi prav, da smo se odločili za strategijo trajnostne rasti slovenskega turizma. »Želimo biti aktivna, zelena in zdrava destinacija za petzvezdična doživetja.«
Ponuba s proizvodi okolja
V svetovnem turizmu opaža usmeritev v aktivna doživetja, zato se mu zdi prav, da smo se odločili za strategijo trajnostne rasti slovenskega turizma. »Želimo biti aktivna, zelena in zdrava destinacija za vrhunska doživetja zahtevnega gosta.« To pomeni, da ni dovolj samo infrastruktura za bivanje in ponudba zabave, ampak je to treba dopolniti s proizvodi okolja, pri čemer morajo sodelovati podjetniki v turizmu, lokalna skupnost regije in država. Dosedanje delo je omogočilo boljšo prepoznavnost Slovenije v tujini, zdaj pa ga je treba izpopolniti.
Skupaj z veleposlanikom
Francijem Butom sta obiskala tudi znamenito berlinsko veleblagovnico KaDeWe, da bi se dogovorili, kako bi bolj izpostavili slovenske proizvajalce hrane. »Kot država smo pripravljeni pomagati pri internacionalizaciji teh podjetij, a ta morajo sama imeti interes,« je povedal slovenski minister za gospodarstvo.
Nemški trg je za slovenski turizem eden najpomembnejših, z dvanajstimi odstotki so nemški turisti lani poskrbeli tudi za največ prenočitev, je povedala direktorica Slovenske turistične organizacije
Maja Pak. »Pričakujemo zmerno nadaljevanje te rasti, naši cilji pa so predstavitev Slovenije kot zelene butične destinacije z edinstvenimi doživetji za zahtevnejši segment, povečanje potrošnje na nemškem trgu in obiska zunaj glavne sezone.« Petintrideset podjetij, ki letos sodelujejo na Mednarodni turistični borzi v Berlinu, kaže velik interes.
»Če gledamo našo ponudbo, imajo nemški turisti najraje aktivne počitnice v gorah in na morju, kulturna in gastronomska doživetja, zelo pa so navdušeni tudi nad usmerjanjem Slovenije v trajnostni in odgovorni turizem.«
Letošnja turistična borza v Berlinu tudi ni brez kontroverznih predstavitev. Partnerski državi Maleziji poleg antisemitizma očitajo zatiranje istospolno usmerjenih in minister za turizem te države je na novinarsko vprašanje odgovoril, da teh v njegovi drž
Komentarji