Neomejen dostop | že od 9,99€
Električni NEO's ni ravno presežek ali resnična novost. Toda mali skuterji in mopedi bodo počasi izumrli, če ne bodo preklopili na električni pogon. So tipična mestna vozila, tu jih imamo radi in se odlično obnesejo. Vendar onesnaževati ne smejo na noben način več! Akumulatorji so zdaj dovolj zmogljivi, majhni in lahki, da skuterji ostajajo praktični in predvsem zelo agilni, razmeroma lahki, vitki in všečni. Še bolj kot prej so namenjeni mladim, ženskam in starejšim, saj so preprostejši za uporabo in vzdrževanje. Od yamahe pa pričakujemo kakovost in zanesljivost.
Zelo pohvalno je uravnavanje hitrosti, silno uglajeno je in popolno pri zapletenem manevriranju in pospeševanju. Za to je precej zaslužen v zadnje kolo vgrajeni motor, ki torej shaja brez verige ali jermena in je zelo tih. Šment pa je, da zadnje kolo torej ni lahko in otežuje delo vzmetenju. Ko smo že pri tem: prednje vilice imajo slabotne vzmeti, ki jih naše ceste vse prepogosto stisnejo do konca, a vsaj kolesi sta 13-palčni in zavori sta povsem zadovoljivi. Voznim lastnostim ni kaj očitati, NEO's je zelo okreten in lahkoten (okrog 100 kg), obračalni polmer meri samo 1,9 metra. Niti velik voznik se s koleni ne dotika krmila in njegov sedež je udoben, sopotnikov seveda dosti manj. Celo ob dveh baterijah ostaja pod sedežem dovolj prostora, čeladama pa sta namenjena kavlja. Pod krmilom sta še odprt, a globok predalček in kljukica za vrečke.
Merilniki so odlični, pregled nad stanjem baterij je popoln. Aplikacija myride lahko poveže zaslon merilnikov in vaš telefon, pametni ključ pa ves čas uporabe skuterja ostane v vašem žepu. Izbirnik funkcij je žal malo nenatančen in rahlo se zatika. Oblikovno samosvoja žarometa sta izdatna. Z dvema baterijama je NEO's zmožen celo prijetnega izleta.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji