Zgrabiti ga moraš močno, drugače te vrže iz sedla. Nikakor ne zaradi nerodnosti, ampak zaradi moči, surovosti in brezkompromisnosti. Če ga spoštuješ in ne siliš prek skrajnih moči, te varno ponese do cilja, saj je zvesto vdan tistemu, ki ga vodi. Takšen pač je mustang. Vendar ne konj, temveč avtomobilski lepotec.
Ford mustang convertible 2.3 ecoboost
Zastopnik: Summit motors, d. o. o.
Cena: 56.500 € (testni avtomobil 60.100 €)
Euro NCAP (2017): ***
Izpust CO2: 211 g/km
Ko ga zagledaš, takoj veš, da je nekaj posebnega, nakar imaš dve možnosti – ali ga še naprej samo občuduješ ali pa morda celo kupiš.
Za njim se vsi obračajo, si ga ogledujejo, prikimavajo in dvigujejo palec v zrak. V ljudski zavesti je namreč mustang zapisan kot pravi športni avtomobil, zato ga prepoznajo tudi v najbolj sveži preobleki; če ne zaradi drugega, zaradi znaka žrebca spredaj in zadaj.
Ford mustang je avtomobil, ki ga moraš začutiti za volanom in med ovinki, vse drugo so mrtve številke na papirju. FOTO: Aljaž Vrabec
Močan in trd avtomobil
Tehnični podatki razkrijejo, da je pod pokrovom 2,3-litrski bencinski motor ecoboost, ki vas poganja z 290 konjskimi močmi (213 kW). Marsikaj razkrije tudi dejstvo, da doseže največjo hitrost pri 233 kilometrih na uro in do stotice zdrvi v šestih sekundah. Toda ford mustang je avtomobil, ki ga moraš začutiti za volanom in med ovinki, vse drugo so zgolj mrtve številke na papirju.
Ford mustang je avtomobil, ki te vrne k najpristnejšim vozniškim občutkom. FOTO: Aljaž Vrabec
Že po nekaj metrih in zavojih je očitno, da je močan in trd. S svojo neposrednostjo takoj nakaže, da potrebuje tudi spoštovanje, predvsem pa od voznika zahteva zbranost. Zagotovo obstajajo tekmeci, ki skozi ovinke vijugajo bolj elegantno in mehkeje, a nikakor ne tako prvinsko in surovo. Kar bi lahko bila mustangova slabost, je v resnici njegova največja prednost. Ford mustang je avtomobil, ki te vrne k najpristnejšim vozniškim občutkom, z malo domišljije se hitro spremeniš v Steva McQueena iz leta 1968.
Ford mustang z neposrednostjo takoj nakaže, da potrebuje tudi spoštovanje, predvsem pa zahteva zbranost. FOTO: Aljaž Vrabec
- V ljudski zavesti je ford mustang zapisan kot pravi športni avtomobil, zato ga prepoznajo vsi.
- Z neposrednostjo takoj nakaže, da potrebuje tudi spoštovanje, predvsem pa zahteva zbranost.
- V njem lahko sedijo štirje ljudje, toda ustvarjen je za užitek dveh (zaljubljenih) potnikov.
Veter v laseh za čisti užitek
V njem lahko sedijo štirje ljudje, toda ustvarjen je za užitek dveh (zaljubljenih) potnikov. Mustang je s 4,8 metra zajeten avtomobil, ki mu ne ustreza ravno vsako ozko parkirno mesto, a za mestno vožnjo in vsakodnevne opravke niti ni namenjen. Še toliko bolj to velja za testno različico convertible, ki lahko v nekaj sekundah postane kabriolet, saj se je užitku vetra v laseh najlepše prepustiti na podeželskih cestah.
Zraven so tudi dodatki za vetrno zaščito ob odprti strehi, toda kadar je streha postavljena, zavzamejo precej prostora v prtljažniku. FOTO: Aljaž Vrabec
Zraven so tudi dodatki za vetrno zaščito ob odprti strehi, toda kadar je streha postavljena, zavzamejo precej prostora v prtljažniku, kar je res nepraktično. Zadaj je sicer za 332 litrov prostora, ki pogoltnejo presenetljivo veliko prtljage. Le za varnost bi morali razvojniki bolj poskrbeti, saj zgolj tri zvezdice na varnostnem preizkusu mustangu niso v ponos.
Drugo mnenje
Težko se je upreti legendi, ki je prva nagradila ameriški delavski srednji razred z dobrotami bogatih. Ni tako motorno oster, vozniško neposreden in brezhibno ležeč kot kakšen še bolj športnim vrednotam zapisan tekmec. Pa kaj. In ecoboost ni ravno motor za »muscle car« zmogljivosti. Pa kaj. To je mustang. Končno spet tak, kot mora biti. Lep, dobro narejen, uporaben in predvsem rojen za neizmerno vozniško romantiko. Ni mu treba tekmovati z nikomer, vsi vemo, kdo in kaj je. Boss. Andrej Brglez
Ford mustang. FOTO: Aljaž Vrabec
Komentarji